Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نادر عزت‌اللهی که به‌عنوان عضو جدید کمیته فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده است در این مورد و برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی با حضور اعضای جدید گفت: در جلسه‌ای که داشتیم، درباره راهبردها، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی آینده صحبت کردیم تا در جلسات آتی، درباره وضعیت تیم‌های پایه صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره اینکه آیا راجع به وضعیت دراگان اسکوچیچ هم صحبت شد یا نه، گفت: نه، صحبتی در این باره نشد. آنچه مورد بحث ما در جلسات آتی خواهد بود، وضعیت تیم‌های پایه است.

عضو جدید کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه به‌عنوان عضوی از این کمیته چه دیدگاهی درباره وضعیت کادر فنی تیم ملی دارد، گفت: از آنجایی که فرزندم سعید در تیم ملی حضور دارد، بهتر است که من در این مورد اظهارنظری نداشته باشم. فقط برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات جام جهانی، بهترین نتایج را کسب کند.

251254

کد خبر 1621751

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در انتقاد از اظهارات اخیر، مهدی نصیری مدیرمسئول اسبق روزنامه کیهان نوشت:

آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزیسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است.

نه بولتن نویسی واظهار نظر‌های تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزیسیونی اش مورد قبول اپوزیسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند.

گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود. خودش می‌داند نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود و نه تاجزاده علاقه‌مند به همکاری با شاهزاده است.

مهندس موسوی و نرگس محمدی و فائزه هاشمی و تاجزاده هم که آقای نصیری از آن‌ها یاد می‌کند در ایران باقی مانده اند و در زندان و حصر هستند.

بد پوست خربزه‌ای زیر پای آقای نصیری انداخته اند تا تمامش کنند. هم از داخل حاکمیت و هم از خارج و از درون اپوزیسیون.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی بعد از سقوط از ارتفاع
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم