Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تقی ایرانی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی افزود: باتوجه تداوم خشکسالی در این استان  صرفه جویی و مدیریت منابع آب امری ضروری برای برون رفت از مشکلات است.

وی یادآورشد: باتوجه به اینکه ۹۵درصد آب شرب استان بوشهر از استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد تامین می شود ضرورت تکمیل سدها برای مهار آب بخش کشاورزی و صنایع و سرعت بخشی در بهره برداری از آب شیرین کن ها را دوچندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار بوشهر اظهارداشت: درحالی که امروز با جنگ روایت‌ها مواجه هستیم نباید اجازه دهیم رسانه های دشمن تاریخ را تحریف کنند و اجازه ندهیم انقلاب ما  را خالی از هویت فرهنگی معرفی کنند .

ایرانی گفت:در جنگ روایت انقلاب علما و هنرمندان خط مقدم مقابله با روایات تحریف شده هستند.

وی افزود:  بازی‌های۲۰۲۲ جام جهانی فرصت مغتنمی برای استفاده از ظرفیت های استان بوشهر بعنوان نقش پشتیبانی کننده قطر خواهد بود .

ایرانی  با تاکید بر اینکه نباید از آرمان‌های انقلاب کوتاه بیایم، افزود: ما کشوری مستقل و تاثیر گذاری در جهان هستیم و در برابر زیاده خواهی و ظلم استکبار و صهیونیست بین الملل ایستاده‌ایم و چشم مردم کشورهای ستم دیده به این انقلاب است.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی نماد ایستادگی در برابر دشمنان است.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به ضرورت حفظ  اتحاد، همدلی و انسجام در جامعه اضافه کرد: همان طور که انقلاب اسلامی با وحدت و انسجام به پیروزی رسید برای بقا انقلاب نیز نیازمند انسجام و وحدت هستیم.

وی گفت :حضور هشت نیم میلیون مسافر نوروزی در سالجاری کمبود برخی زیرساختها را  نشان داد که باید زمینه حضور بخش خصوصی  فراهم کنیم.
 

ایرانی ادامه داد: در بحث برجام ایران یک طرف و همه دنیا در طرف دیگر ولی در برابر ظلم جهانی امامین ما کوتاه نیامدند. و امروز دنیا به حقانیت ملت ما در دفاع از استقلال خود احترام میگذارند.

وی اضافه کرد: دو سال از شروع کرونا می‌گذرد و در این مدت کسب و کارهای زیادی تعطیل و افراد زیادی در این بین از دست دادیم. ولی مدافعین سلامت در کنار قرارگاه شهید سلیمانی و حمایت مردمی و همه نهادهای مسئول به شرایط پایدار رسیده ایم.

ایرانی گفت:  به برکت خون شهدا و تدبیر و رهبریهای صالحانه مقام معظم رهبری و حضور دولت آیت الله رئیسی هم ایران قوی است و هم مردمی و شاهدیم که بعد از دو سال زندگی با کرونا ملت به زندگی عادی برگشته اند ولی باید همچنان رعایت کنیم.

برچسب‌ها بوشهر قطر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر قطر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بوشهر قطر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) و به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونان سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان قم مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان‌زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه - برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تنگستان از مناطق پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است
  • ساخت سد باهوش تنگستان ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بهره برداری از مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی درزاهدان،بزودی
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • رئیسی به قم می‌رود
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان