Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: مناقصه تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی جویم انجام و امروز قرارداد نهایی با این پیمانکار نیز امضا شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در اواخر سال 1400 "جویم" که جز قدیمی‌ترین بخش‌های شهرستان لارستان و حتی کشور محسوب می‌شد بعد از 85 سال بخش بودن به شهرستان ارتقاء یافت اما این شهرستان تازه تاسیس با وجود فاصله 110 کیلومتری تا لار و قرار گرفتن در مجاورت جاده اصلی شیراز_بندرعباس هنوز از داشتن بیمارستان محروم است و مردم برای خدمات بستری باید به لار یا شهرستان‌های اطراف مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 92 درمانگاه 10 تختخوابی در این شهر ساخته شد اما مسئولان به این نتیجه رسیدند که  این درمانگاه باید به بیمارستان تبدیل شود بنابراین درمانگاه تعطیل شد تا ساختمانی به زیربنای 2500 متر مربع ساخته و تبدیل به بیمارستان 32 تختخوابی شود بیمارستانی که هنوز مردم در انتظار افتتاح آن هستند.

بعد از چندین سال پیگیری مجوز این بیمارستان در سال 98 صادر و در مردادماه همان سال این بیمارستان که یک پروژه نیمه‌تمام بود کلنگ‌زنی شد اما به دلیل اعتبارات اندک این پروژه به کندی پیش رفت. در سال 99 نیز پیمانکار این پروژه به دلیل تخلفاتی که داشت توسط علوم پزشکی لارستان خلع ید شد. 

پروژه بیمارستان 1000 تخت‌خوابی اردبیل با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا اجرا می‌شودرئیس شورای شهر یزد: عوارض تجاری درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به تایید شورای حل اختلاف استان رسیدشناور نجات با کاربری بیمارستان دریایی در کیش ساخته می‌شودافتتاح بیمارستان راز و جرگلان در سفر رئیس جمهور؛ رژه روز ارتش در خراسان شمالی برگزار نمی‌شود

در بهمن‌ماه 1400 نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی از قرار گرفتن این بیمارستان در بودجه سال 1401 خبر داد و گفت: این پروژه از سوی سازمان برنامه و بودجه کد 23 دریافت کرده و در ردیف بودجه سال 1401 قرار گرفته است.

حسین‌ حسین‌زاده از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این بیمارستان خبر داد و از مسئولان مربوطه درخواست کرد تا با پیگیری‌های لازم تمامی آن اعتبار جذب شود.

دانشکده علوم پزشکی لارستان پیش از این اعلام کرده بود اسناد مناقصه محدود بیمارستان 32 تخت‌خوابی جویم در سامانه تدارکات دولت نهایی شده و در "نیمه نخست اسفندماه" پاکت‌های شرکت‌کنندگان در مناقصه گشوده و پس از اینکه برنده مناقصه برای آغاز فاز توسعه و تکمیل بیمارستان مشخص می‌شود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان در گفت‌وگو با تسنیم در مورد آخرین وضعیت برگزاری این مناقصه گفت: این مناقصه انجام شده و شرکت "سروپایه جهرم" به عنوان پیمانکار این پروژه انتخاب شده و امروز نیز قرارداد نهایی با این پیمانکار امضا شده است.

محسن سلمان‌پور با بیان اینکه با انتخاب این پیمانکار عملیات اجرایی توسعه و تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان جویم آغاز می‌شود، اظهار داشت: ساخت بیمارستان یک فرایند زمانبر است اما به شرط تامین اعتبار قراردادی که با پیمانکار این پروژه منعقد شده 2 ساله است.

انتهای پیام/422/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علوم پزشکی لارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه

بازدید از پروژه نیمه تمام هنرستان کار و دانش صدیقه طاهره (س) با ۴۵ درصد پیشرفت که در سال ۱۳۹۶ احداث آن آغاز شده از مهمترین برنامه‌های این سفر بود.

با توجه به تخصیص ۱۰۰ درصدی پروژه و نیاز مبرم شهرستان به تکمیل این پروژه تا پایان شهریور ۱۴۰۳، مقرر شد اسناد مناقصه و انتخاب پیمانکار توسط اداره کل نوسازی مدارس استان تا پایان اردیبهشت جاری انجام و پروژه فعال گردد.

همچنین مقرر شد که اداره کل نوسازی مدارس فارس تمام اقدامات لازم را جهت افتتاح پروژه تا پایان شهریور۱۴۰۳ انجام دهد.

بازدید از پروژه احداث مجتمع اداری شهرستان خرامه، دیگر برنامه سفر سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس به شهرستان خرامه بود که در جریان این بازدید، مقرر شد فرمانداری شهرستان خرامه نسبت به شناسایی و معرفی اموال مازاد شهرستان به استانداری فارس جهت تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه اقدام کند.

بازدید از پروژه راه اصلی خرامه - نی‌ریز نیز از جمله پروژه‌هایی بود که در این سفر مورد بازدید سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس قرار گرفت.

با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای پروژه و ابلاغ تخصیص سال۱۴۰۳، مقرر شد عملیات باقیمانده پروژه در حوزه استهبان با هماهنگی فرمانداری این شهرستان با جدیت بیشتری دنبال شود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس در ادامه سفر خود به شهرستان خرماه از پروژه راه اصلی سعادت‌شهر – ارسنجان – خرامه – سروستان - باب‌انار و ارسنجان-آباده طشک بازدید کرد.

با توجه به اتمام عملیات زیرسازی ۱۷ کیلومتر از قطعه ۲ (کمربندی خرامه - شهرک ایثار)، مقرر شد عملیات آسفالت مسیر، حداکثر تا اواسط اردیبهشت ماه جاری آغاز شود.

بازدید از پروژه آبرسانی به شهر‌های شیراز و خرامه و پروژه‌های تامین آب شهرستان خرامه از دیگر برنامه‌های سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس در سفر به شهرستان خرامه بود.

در جریان این بازدید نیز مقرر شد جلسه‌ای با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب این استان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تشکیل و موضوع خط انتقال آب خرامه و سایر موارد مرتبط با حوزه آب شهرستان خرامه مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین در بازدید از پروژه راه اصلی زرقان – قلات - خان‌زنیان، مقرر شد با توجه به اهمیت، پیشرفت فیزیکی و سرعت قابل قبول پروژه، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان پی‌گیری‌های لازم را در خصوص تامین و ابلاغ تخصیص مورد نیاز محور لپویی - تنگ خیاره از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور انجام دهد.

یکی از اهداف طرح مذکور، ایجاد کمربندی شمالی شیراز و ایمن سازی محور‌های مواصلاتی فارس و یکی از محور‌های ارتباطی اتصال آزاد راه شیراز - اصفهان به شهرستان شیراز است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه