Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی اعلایی در کارگروه اقتصادی و اشتغال استان گفت:ظرفیت فعلی نمایشگاهی استان در شأن اقتصاد قزوین نیست و باید توانمندی‌های اقتصادی کشور‌های مختلف در نمایشگاه استان ارائه و همینطور شرکت‌ها و تولیدکنندگان استان به نمایشگاه‌های معتبر کشور‌های دیگر اعزام شوند.

ظرفیت واردات استان قزوین باید به گونه‌ای مدیریت شود که در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار گیرد و با توجه به شعار سال حمایت‌های ویژه‌ای از این شرکت‌ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاونت اقتصادی استانداری باید ساختاری ایجاد کند تا ظرفیت واردات به تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش بنیان ارائه و سپرده شود.

برخی از صادرکنندگان مجوز صادرات را در اختیار دارند، ولی فعال نیستند که باید در صورت نیاز آن‌ها را حمایت و در صورت عدم فعالیت مجوز آن‌ها را باطل کرد و از سرمایه‌گذارانی که اهداف صادراتی دارند حمایت کرد.

وی در زمینه ایجاد اشتغال روستایی اظهار داشت: تسهیلات خوبی برای حمایت از اشتغال‌های روستایی در مصوبات سفر رئیس جمهور پیش بینی شده است که می‌تواند منجر به توسعه اشتغال روستایی و عشایری در استان شود، البته نظارت بر این روند را باید در اختیار بخشداران و دهیاران استان قرار داد.

در اشتغال روستایی باید به موضوع بوم گردی توجه ویژه شود چراکه موضوعات گردشگری یکی از اولویت‌های توسعه استان است و باید به بهترین شکل ممکن از آن‌ها حمایت و اجرایی شود.

با تحقق نرخ اشتغال استان در سال ۱۴۰۱ نرخ بیکاری استان تا حدود زیادی کاهش پیدا می‌کند و شرایط بهتری را امسال تجربه خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قزوین کارگروه اقتصادی اشتغال قزوین شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سردار مهدی کرمی، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۲۸ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه کیس، لب تاب و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتا از اتباع بیگانه بوده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به ویژه جوانان در این شبکه‌ها اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد. ‎‌‎‌‎

کد خبر 849446 منبع: فارس برچسب‌ها شرکت هرمی خبر مهم فراجا

دیگر خبرها

  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است