Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@16:01:21 GMT

تمرین رژه نیروی هوایی ارتش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۱۶۵۶

تمرین رژه نیروی هوایی ارتش برگزار شد

تمرین رژه هوایی خلبانان نیروی هوایی به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، در پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد برگزار شد.

به گزارش ایران اکونومیست، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه اجرای تمرین رژه هوایی ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم، اظهار کرد: امروز ما شاهد تمرین رژه هوایی عقابان شجاع نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بودیم که خلبانان غیور ما آمادگی کامل خود را برای شرکت در روز ۲۹ فروردین نشان دادند و خدا را شاکریم که این تمرینات به نحو احسن انجام شد و ما این را به فال نیک می گیریم تا ان‌شاءالله بتوانیم در روز ۲۹ فروردین با اقتدار کامل در رژه هوایی شرکت کنیم و بتوانیم نمایشی غرور آفرین و به یاد ماندنی برای مردم شریف ایران اسلامی را خلق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی تصریح کرد: امسال یکی از افتخارات ما این است که توانستیم از هواپیمای تمامت بومی کوثر و صاعقه که به دست صنعتگران کشور عزیزمان با همکاری نیروی هوایی الهی ساخته شده است به عنوان لیدر این تمرین هوایی استفاده کنیم و این پرواز ها را با موفقیت انجام دهیم.

وی ادامه داد: به دلیل ماه مبارک رمضان تصمیم بر این شد تا برای جلوگیری از مزاحمت برای خلبانان روزه دار از تعداد هواپیماهای کمتری با آرایش خاص تری برای این دوره استفاده کنیم.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به لیدر بودن هواپیمای کوثر در این تمرینات، گفت: هدف از این کار این است که به تمام جهانیان نشان دهیم که ما می توانیم از هواپیماهایی استفاده کنیم که تماما به دست صنعتگران و متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده است و اعلام کنیم که ما با اتکا به دانش بومی و اعتماد به جوانان این مرزو بوم می توانیم به سخت ترین علوم دنیا دست پیدا کنیم و این موضوع کاملا مشهود می باشد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان افزود: ان‌شاءالله با یاری خداوند در آینده ای نه چندان دور هواپیماهای بسیاری از نوع کوثر به اسکادران نیروی هوایی اضافه خواهد شد تا پلی به سمت پیشرفت روز افزون صنعت هوایی این مرزو بوم باشد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمانده نیروی هوایی نیروی هوایی ارتش تمرین رژه رژه هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران اجلاسیه و مراسم یادواره شهدای ارتش است.
این اجلاسیه امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار می‌شود.
این اجلاسیه در راستای دومین کنگره شهدای استان برگزار می‌شود.
مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه است.
در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دست آورد‌های ارتش در گچساران برپا شده است.
در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلا‌ح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفته است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است