Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از آغاز گمانه‌زنی‌ها برای نقل و انتقالات پیش از پایان فصل جاری به شدت گلایه‌مند است.

در حالی که 6 هفته تا پایان رقابت‌های لیگ باقی مانده، اما در مورد نقل و انتقالات فصل آینده پرسپولیس هر روز اخبار جدیدی مخابره می شود؛ از لیست مازاد گرفته تا گزینه‌هایی که باشگاه به دنبال جذب آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، امروز کار به دستیاران یحیی گل‌محمدی هم کشیده شد و حتی رسانه‌ای کروات از حضور یک مربی از این کشور در کادرفنی سرخپوشان خبر داد که لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرد.

گل‌محمدی که در جریان این گمانه‌زنی‌ها قرار گرفته به شدت از این شایعات عصبانی است و اعلام کرده چرا در شرایطی که 6 هفته از مسابقات باقی مانده و می‌خواهد خودش و تیمش تمرکزشان بر ادامه رقابت‌ها باشد، عده‌ای اینگونه آرامش تیمش را بهم می‌زنند. او که می‌داند شرایط تیمش چگونه است، اعتقاد دارد با این اتفاقات چالش‌های بیشتری برای سرخپوشان به وجود می‌آید.

وی بعد از بازی با آلومینیوم با درویش مدیرعامل باشگاه جلسه داشته و بنای باشگاه حمایت از او تیمش است.

 

بیشتر بخواند:

باشگاه پرسپولیس: از شایعه سازان شکایت می کنیم/ تغییری در کادرفنی فعلی نخواهیم داشت

 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر گزارش روزنامه الوطن؛ پایان کار شجاع در الریان! نگاه قمار گونه مجیدی به فوتبال؛ تاوان اشتباهات کادرفنی را استقلال داد پپ گواردیولا، رکورددار حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 8 کارت زرد و 1 کارت قرمز در دقایق پایانی دیدار اتلتیکو مادرید - منچسترسیتی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد

به گزارش "ورزش سه"، امیرمحمد هوشمند برخلاف همه دیدارهای دور برگشت لیگ برتر که در ترکیب نساجی حضور داشت، در مسابقه اخیرشان مقابل ذوب‌آهن به دلیل محرومیت دور از فهرست نفرات‌شان بود و نتوانست در ترکیب قرار بگیرد، اما او حالا آماده بازگشت به میادین برای جدال با پرسپولیس است.

این مدافع 24 ساله که پس از سه فصل موفق در آلومینیوم اراک راهی نساجی مازندران شد و عملکرد خوبی در خط دفاعی این تیم داشته، حالا پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت در دیدار با ذوب‌آهن، آماده مسابقه آینده تیمش برابر پرسپولیس شده تا بتواند دوباره در خط دفاعی مثمر ثمر کار کند.

هوشمند که در این فصل موفق شده یک گل سه امتیازی برای نساجی مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساند، امیدوار است در بازگشت به ترکیب تیمش بتواند روز موفقی برابر پرسپولیس داشته باشد و امتیاز بگیرند تا شانس بقای خود را بالاتر ببرند.

این مدافع در دوران حضورش در آلومینیوم اراک سه بار تجربه کسب پیروزی همراه تیمش مقابل پرسپولیس را داشته، امید زیادی دارد همراه با نساجی مازندران نیز به این مهم دست پیدا کند تا بیشتر از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

دیگر خبرها

  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)