Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@16:58:08 GMT

مشکل تأمین اعتبار محور پلدختر به خرم‌آباد رفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۱۷۲۳

مشکل تأمین اعتبار محور پلدختر به خرم‌آباد رفع می‌شود

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت زیرساخت جاده‌ای استان لرستان با بیان اینکه محور پلدختر به خرم‌آباد ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: پیمانکاران ۱۲۰ میلیارد تومان بدهی در این پروژه دارند که طی ماه آینده اعتبار به این پروژه تزریق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، سیامک کیانی در جلسه بررسی مشکلات اجرای قطعه چهارم جاده پلدختر- خرم‌آباد با بیان اینکه 15کیلومتر از محور پلدختر به خرم‌آباد در سیل  1398 به‌طور کامل تخریب و از بین رفته است، اظهار داشت: این محور بیشترین خسارت از را متحمل شد، ولی در لیست منابع اعتبارات و خسارات سیل لحاظ نشد که این مورد بارها به مسئولان استانی انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این پروژه  20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: عملیات اجرایی قطعه دوم محور پلدختر به خرم‌آباد به‌سبب مشکلات مالی هنوز شروع نشده و پیمانکاران دو قطعه دیگر 120 میلیارد تومان مطالبه دارند.

مدیرعامل شرکت زیرساخت جاده‌ای لرستان با بیان اینکه پیگیری‌هایی طی دو سال گذشته برای گرفتن اعتبار از محل ماده 56 بانکی انجام شده است، عنوان کرد: پرداخت منابع مالی به پروژه محور خرم‌آباد به پلدختر با پیگیری‌های انجام شده طی یک ماه آینده انجام می‌شود.

وی بیان کرد: شروع پروژه محور خرم‌آباد- پلدختر از تنگ تیر بوده و قرار است بخش‌هایی را به‌صورت باند رفت‌وبرگشت به‌سمت ویسیان توسعه بدهیم که پلان مختصاتی مسیر را در اختیار مخابرات قرار می‌دهیم تا بر اساس شرایط و مسائل فنی مهندسی، فیبرنوری را اجرا کنند.

کیانی بر رفع موانع سر راه برای عدم دوباره کاری فیبرنوری تأکید کرد و گفت: در محدوده روستای گل‌گل چهار تونل به طول دو کیلومتر وجود دارد که سه تونل از آنها ساخته شده و حدود 700متر حفاری تونل انجام شده است و 100متر حفاری دیگر نیاز داریم تا حفاری تونل‌ها به پایان برسد.

روند ساخت قطعه چهارم جاده پلدختر به خرم‌آباد تسریع شود14 نقطه از جاده پلدختر به خرم‌آباد در معرض تخریب قرار داردعملیات اجرایی قطعه چهارم جاده پلدختر به خرم آباد آغاز شد

مدیرعامل شرکت زیرساخت جاده‌ای استان لرستان به جابجایی شبکه‌های برق که یکی از موانع سر راه پروژه محور خرم‌آباد به پلدختر است اشاره و ابراز کرد: خروجی تونل سوم با زمین‌های کشاورزی مردم تداخل دارد که پیگیری‌هایی برای خرید این زمین‌ها انجام شده‌است.

انتهای پیام/646/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محور پلدختر به خرم آباد جاده پلدختر انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اله پور با بیان اینکه هر ساله تعدادی از جانوران وحشی در اثر فعالیت‌های انسانی و یا حوادث طبیعی آسیب می‌بینند، اظهار کرد: امکان نگهداری، درمان، آماده سازی و بازپروری گونه‌های با ارزش آسیب دیده جهت بازگرداندن به طبیعت یا انتقال به مراکز مجاز نگهداری حیوانات ضروری است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با بیان اینکه سالانه بیش از هزار و ۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در استان تیمار می‌شود، گفت: فاز یک ساخت تیمارگاه چند منظوره جهت تیمار و درمان گونه‌های جانوری از محل تأمین اعتبار طرح ملی حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش و اسناد خزانه در مجموع به میزان یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تأمین و اجرا شد.

وی اظهار کرد: تکمیل و تجهیز اجرای این مرکز تیمار و نگهداری با کلیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز از نظر فضاسازی در حال انجام است.

اله پور گفت: خریداری و استقرار یک باب کانکس جهت حضور دامپزشک و معاینات اولیه با توجه به اقدامات موفق سنوات قبل و تأمین برخی اقلام دامپزشکی از قبیل ست جراحی و کالبدگشایی، میز کالبدگشایی، جعبه‌های حمل گونه جانوری، انواع سرنگ بیهوشی و غیره از دیگر امکانات تأمین شده در این پروژه است.

کد خبر 6090170

دیگر خبرها

  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت