Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر معصومه حسنی خونسار بعد از ظهر پنجشنبه در نشست انجمن کتابخانه های شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: تکمیل کتابخانه مرکزی و پیگیری اعتبار برای این پروژه یکی از اهمیت‌های حوزه کتاب در استان کرمانشاه است.

وی در مورد کاهش اعضای کتابخانه های عمومی در استان کرمانشاه، بیان کرد: یکی از دلایل اصلی ریزش اعضای کتابخانه های عمومی تعطیل شدن کتابخانه های عمومی در ایام کرونا بود که در آن زمان تمام فعالیت‌ها از طریق فضای مجازی انجام می‌گرفت و نه تنها کتابخانه های کرمانشاه بلکه کل کشور درگیر این مشکلات بودند لذا کتابخانه های عمومی ارتباط با اعضای فعال خود را از طریق فضای مجازی حفظ کرده و حتی آمار افزایش عضویت بیش از سال‌های قبل شده است و حضور چشمگیر مردم در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گویای این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: در سال گذشته انجمن کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه به عنوان انجمن برتر کشور معرفی شد.

وی در خصوص یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه، گفت: در سراسر استان کرمانشاه ۴۷ هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کننده داشتیم که با رشد ۴۶ درصدی نسبت به دوره قبل جز استان‌های برتر کشور در برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی بودیم.

حسنی خونسار افزود: تمامی فعالیت‌های جنبی و کتابخوانی در ایام کرونا از طریق فضای مجازی نشر داده می‌شد و مخاطبان از طریق فضای مجازی فعالیت‌ها را پیگیری می‌کردند و در برگزاری برنامه‌های مناسبتی و جنبی مشارکت می‌کردند.

وی در خصوص کتابخانه های زلزله زده و تکمیل آن گفت: کمیته اعتبارات شهرستان‌ها برای کمک به تکمیل و بازسازی کتابخانه عمومی زلزله زده و خصوصاً کتابخانه عمومی علی ابن ابی طالب (ع) در شهر کوزران باید همت مضاعف داشته باشند.

کد خبر 5467154

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه کتاب و کتابخوانی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا گرد و غبار آلودگی هوا ماه رمضان 1401 آمار کرونا خراسان رضوی هفته هنر انقلاب اسلامی مشهد انقلاب اسلامی هنر گرد و خاک جام جهانی 2022 قطر گرگان کتابخانه های عمومی طریق فضای مجازی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد علی زلفی گل، وزیر علوم در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار نامه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص اعمال پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی با انشار نامه مذکور اعلام کرد: یک اتفاق مبارک و موثر برای وزارت علوم تحقیقلات و فناوری (عتف) بخشی ازجورچین (پازل) انگیزشی دوره جدید مدیریت وزارت (عتف).

متن نامه به شرح زیر است:

مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای به محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری اعلام کرد: بازگشت به نامه شماره ۳۶۸۳۵۲/ و مورخ ۵ فروردین ۱۴۰۳ در خصوص پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی به استحضار می‌رساند:

با توجه به ماده (۷) تصویب نامه شماره ۱۶۰۷۱۶/ت ۶۰۰۲۹ه مورخ ۲ آذر۱۴۰۱ هیات وزیران، دستورالعمل اعطای پایه‌های تشویقی تا (۶۰ پایه) ازسوی آن وزارت خانه ابلاغ‌شده برای تمام اعضای هیئت علمی که از طریق مراکز جذب وزارت‌خانه مربوطه به‌کار گرفته شده یا می‌شوند از سال هزار و چهارصد و ۲قابلیت اجرایی یافته است؛ بنابراین محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی تا (۷) پایه موضوع ماده پنجاه و سه آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی از تاریخ اجرای ماده مذکور لغو می‌شود.

علی‌ای‌حال چنانچه احدی از اعضای مذکوردر شرف بازنشستگی هستند در صورت رعایت ضوابط کلی اعطای پایه‌های مورد بحث که دستورالعمل مزبور تشریح گردیده موضوع اعمال پایه‌های تشویقی در محاسبه حقوق بازنشستگی قابل رسیدگی و اقدام خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد