Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا غائبی گفت: تا وقتی ایران مجددا به اجرای برجام برنگردد اطلاعات مربوط به مرکز تولید سانتریفیوژ در اختیار آژانس قرار نخواهد گرفت.

خبرگزاری رویترز به نقل از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد که این نهاد در تاسیسات ایران در نطنز دوربین‌های نظارتی نصب کرده است.

در ادامه این گزارش ادعایی آمده است که این سازمان در ۱۲ آوریل ۲۰۲۲، نصب دوربین های نظارتی را در این مکان تکمیل و سپس مهر و موم ها را از ماشین ها برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش یادشده ایران در ۱۳ آوریل ۲۰۲۲، به آژانس اطلاع داد که ماشین‌ها در همان روز در کارگاه جدید شروع به کار خواهند کرد.

رویترز پیشتر به نقل از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش داد که ایران تمام ماشین‌آلات تولید قطعات سانتریفیوژ را از تاسیسات کرج به مجتمع نطنز منتقل کرده است. این اقدام طبق گزارش یادشده، شش هفته بعد از ساخت سایت دیگری در اصفهان برای ساخت همان قطعات انجام شده است.

سرپرست نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان های بین المللی در وین در این باره گفت: در این گزارش اعلام شده  که تمامی ماشین های مربوط به تولید سانتریفیوژ در کرج را به نطنز منتقل کرده و همان روز بازرسان آژانس راستی آزمایی کردند که تمامی آنها غیر فعال هستند.

به گفته غائبی،   ۱۲ آوریل آژانس نصب دوربینهای نظارتی خود را در نطنز به اتمام رسانده و همان روز مهر و موم از این ماشین ها برداشته شده است. همان روز ایران به آژانس اطلاع داد که این ماشین ها برای تولید لوله ها و بیلوز روتور سانتریفیوژ مورد استفاده قرار گرفته است.  همچنان در ۱۳ آوریل ایران به آژانس اطلاع داد که این ماشین ها در همان روز در این مکان جدید فعال و عملیاتی شده اند. 

منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: آژانس بین المللی انرژی اتمی ، مرکز تولید سانتریفیوژ نطنز

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آژانس بین المللی انرژی اتمی بین المللی ماشین ها همان روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم)



منبع:پیج dr.neurosafari

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رازهای داشتن مغزی قوی: 3 تکنیک ساده که زندگی شما را متحول می‌کنند (فیلم)

دیگر خبرها

  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر
  • پایان کار نماینده ایران در تپانچه ۱۰ متر مردان
  • گزارش ایرنا از راستی آزمایی خبر بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • ۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم)
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟