Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیشین تیم ملی انگلیس مصاحبه جالبی انجام داده است.

استیون جرارد به معرفی بهترین هم تیمی خود در لیورپول پرداخته است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از Sportskeeda، سرمربی فعلی استون ویلا طی ۷۱۰ بازی برای قرمزها، در کنار ستارگان صاحب نامی بازی کرد. جرارد در مصاحبه با گری نویل، در خصوص بهترین هم تیمی‌اش در رده باشگاهی گفت:

سوارز چون او همه چیز تمام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوارز با بقیه فرق می‌کرد. مهم نبود تیم مقابل چه تیمی است، همیشه این حس را داشتید که او شما را برنده خواهد کرد. این در مورد تمامی بازی و مقابل تمامی حریفان صدق می‌کرد. 

اما وقتی مصاحبه‌ای در مورد بهترین‌ها باشد، بعید است نامی از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به میان نیاید. جرارد هم در انتخاب یک نفر از این دو، به نویل گفت:

من لیونل مسی را انتخاب می‌کنم. رونالدو یک پدیده است و به همین خاطر هیچ چیز بدی برای گفتن در مورد او ندارم. آن‌ها دو فوتبالیستی در دوران من بودند که آمارشان حیرت انگیز بود. مطمئن نیستم دیگر کسی بتواند عملکردشان را تکرار کند. مطمئن نیستم این اتفاق دوباره بیافتد. 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر گزارش روزنامه الوطن؛ پایان کار شجاع در الریان! نگاه قمار گونه مجیدی به فوتبال؛ تاوان اشتباهات کادرفنی را استقلال داد پپ گواردیولا، رکورددار حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 8 کارت زرد و 1 کارت قرمز در دقایق پایانی دیدار اتلتیکو مادرید - منچسترسیتی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن

مرد اول میدان در بازی دورتموند و پاری سن ژرمن، یک مدافع بود.

دیدار رفت دورتموند و پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ زنبورها خاتمه یافت. متس هوملس که تاثیر زیادی در استحکام فاز دفاعی دورتموند و ثبت کلین شیت خانگی داشت، در نهایت جلوتر از بازیکنانی چون نیکلاس فولکروگ و جیدون سانچو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود