Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:16:02 GMT

فاز اول طرح شهرک شیلاتی اندیمشک افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۲۷۷۹

فاز اول طرح شهرک شیلاتی اندیمشک افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله عصر امروز پنجشنبه ضمن بازدید از شهرک شیلاتی شهرستان اندیمشک در جمع خبرنگاران بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۱.۵ هکتار و ظرفیت تولید دو هزار و ۵۰۰ تن ماهی قزل‌آلای رنگین کمان طراحی شده است.

مدیرکل شیلات خوزستان افزود: ۶ هکتار استخر ذخیره آب و رسوب‌گیر این طرح سال گذشته توسط بخش خصوصی به بهره برداری موقت رسید و با تکمیل این طرح اشتغال ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم نیز فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: یکی از عمده‌ترین موانع برای عملیاتی کردن این طرح، زمان‌بر بودن مجوز تخصیص آب از سوی سازمان آب و برق استان بود که این امر با مساعدت مسئولان مربوطه و حمایت مسئولان ارشد استانی و تلاش سرمایه گذار در حال نهایی شدن است.

مدیرکل شیلات خوزستان گفت: فاز اول این طرح ظرف چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی عصر امروز پنج‌شنبه در سفر یک روزه به استان خوزستان، با هدف بررسی مسائل تولید در بخش‌های مختلف حوزه‌های کشاورزی، با همراهی نماینده مردم اندیمشک در مجلس، معاون اقتصادی استاندار خوزستان، مدیر کل شیلات استان و جمعی از مسئولان استانی و محلی از شهرک شیلاتی شهرستان اندیمشک بازدید کرد.

کد خبر 5467239

منبع: مهر

کلیدواژه: شیلات خوزستان شهرستان اندیمشک پرورش ماهی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرد و غبار آمار کرونا ماه رمضان 1401 آلودگی هوا خراسان رضوی هفته هنر انقلاب اسلامی مشهد انقلاب اسلامی هنر جام جهانی 2022 قطر گرد و خاک گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با اشاره به تصویب احداث دو شهرک مولد کشاورزی به مساحت بیش از ۲ هزار هکتار در استان گفت: در ساخت و اجرای این شهرک‌های مولد و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف تسریع شود.

به گزارش ایسنا ، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز شنبه در جلسه شهر مولد استان بوشهر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اجرایی‌شدن نخستین شهر مولد کشاورزی استان بوشهر گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهر مولد در دستور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در استان بوشهراحداث 2 شهر مولد مصوب شده است، گفت: شهرک مولد اول نهایی شده و حدفاصل دلوار تنگستان و بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر شهر مولد یادشده را بنام دلیران تنگستان اعلام و بیان کرد: این شهر در سواحل خلیج‌فارس منطقه دلوار تنگستان قرار دارد و این مجموعه در مساحت 850 هکتار اجرایی شده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در اجرا این طرح و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف گفت: اراضی شهر مولد دلیران تنگستان از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به امور اراضی و سپس به شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر منتقل می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی در اجرایی‌شدن این طرح اضافه‌کرد: در مجموع در 2 شهر مولد کشاورزی استان بوشهر 2 هزار و 50 هکتار زمین مصوب و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه 850 هکتار اراضی ساحلی استان مربوط به شهر مولد اول و یک‌هزار و 200 هکتار دیگر به شهر مولد دوم اختصاص دارد گفت: شهر مولد کشاورزی دلیران تنگستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرایی شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: در شهرهای مولد، زندگی و کار در کنار هم ویژه خانواده‌ها طراحی شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی استان بوشهر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی