Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این‌ مسابقه که پنجشنبه شب در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به قضاوت رضا جوادی به عنوان سرداور به همراه محمد دوست و روزبه کلاهدوز به عنوان داوران اول و دوم برگزار شد، تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۴ بر ۸۲ به پیروزی رسید تا با کسب سه برد و یک‌ باخت به فینال این فصل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری گرگان در کوارتر اول نیمه اول با نتیجه ۳۳ بر ۲۱ به پیروزی رسید، اما در کوارتر دوم همین‌ نیمه با حساب ۱۵ به ۲۰ بازنده شد تا نیمه اول با حساب ۴۸ بر ۴۱ به سود گرگانی‌ها به پایان برسد.

شهرداری گرگان در نیمه دوم و کوارتر نخست آن با حساب ۱۶ بر ۲۲ مغلوب شد، اما در کوارتر دوم نیمه دوم با نتیجه ۲۰‌ بر ۱۹ پیروز شد تا نیمه دوم در مجموع با نتیجه ۳۶ به ۴۱ به سود قمی‌ها پایان یابد.

مهران حاتمی سرمربی تیم شهرداری گرگان در ابتدای این مسابقه رسول مظفری، پری پتی، محمد جمشیدی، آنتانیا اودراس و سجاد پذیرفته را به عنوان استارتر وارد زمین کرد.

شاگردان مهران‌ شاهین‌طبع سرمربی شیمیدر قم برای آغاز این مسابقه حامد حسین‌زاده، نوید رضایی‌فر، محمد یوسف‌وند، آلاده آمینو و دوایت باکس را به میدان فرستاد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقه اول و دوم با نتایج ۸۱ بر ۷۲ و ۸۵ بر ۸۴ پیرورز شده بود و بازی سوم را با حساب ۷۱ بر ۷۵ واگذار کرده بود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فینال لیگ امسال باید به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود که تاریخ آن مسابقات هنوز مشخص نشده است.

ذوب‌آهن اصفهان در نیمه نهایی در سه مسابقه متوالی نظم‌آوران سیرجان را شکست داده بود.

مسابقات مرحله نیمه نهایی به صورت سه از پنج‌ برگزار شد و تیمی که سه مسابقه را برنده شود، جواز حضور در فینال این فصل لیگ‌ برتر بسکتبال را کسب کرد.

تیم شهرداری گرگان، مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته است.

با توجه به محدودیت‌های کرونایی ۵۰ تماشاگر از گرگان برای تشویق تیم شهرداری به تهران‌رفته بودند.

شهردار گرگان و تعدادی از معاونین و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، حامد حدادی از تماشاگران ویژه این مسابقه بودند.

برغم پخش مسابقه امشب از شبکه گلستان، بیش از ۲ هزار نفر این‌ بازی را از طریق صفحات اجتماعی پیگیری کردند.

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان تیم بسکتبال ذوب‌ آهن وزارت ورزش و جوانان گلستان تیم بسکتبال شیمیدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان لیگ برتر بسکتبال گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان تیم بسکتبال ذوب آهن وزارت ورزش و جوانان گلستان تیم بسکتبال شیمیدر تیم بسکتبال شهرداری گرگان شهرداری گرگان تیم شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ تیم‌های بسکتبال طبیعت و ذوب‌آهن اصفهان در سومین دیدار خود در نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در تالار بسکتبال زنده یاد محمود مشحون به مصاف هم رفتند.


شاگردان مهران حاتمی (سرمربی ذوب‌آهن) و مهران شاهین‌طبع (طبیعت) در شرایطی پا به این دیدار گذاشتند که در تقابل‌های قبلی خود، هر کدام یک‌بار به برتری دست یافته بودند. دیدار اول آنها ۸۴ بر ۷۴ به سود طبیعت و دیدار دوم ۶۸ بر ۶۴ به سود ذوب‌آهن اصفهان خاتمه یافت تا کار در بازی سوم دنبال شود.


کوارتر اول و دوم این دیدار سوم، با نتایج ۲۰ بر ۱۹ و ۲۰ بر ۱۵ به سود طبعیت به پایان رسید، اما در کوارتر سوم ذوب‌آهن موفق شد ۱۹ بر ۱۴ به برتری دست یابد. این بازی در کوارتر چهارم هم با نتیجه ۲۰ بر ۱۵ به سود طبیعت به پایان رسید تا در نهایت شاگردان شاهین‌طبع با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ فاتح این جدال حساس باشند.


دیدار چهارم نیز طبق برنامه سه‌شنبه-۱۸ اردیبهشت- از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد. در صورت برتری ذوب‌آهن در دیدار چهارم تکلیف تیم برنده در مسابقه پنجم مشخص خواهد شد که به میزبانی ذوب‌آهن در اصفهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی