Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی مهدوی کیا پس از شکست دو بر یک تیم ملی فوتبال امید مقابل گل گهر اظهار داشت: تیم خوبی بود. پس از یک هفته تمرین، امروز بازی سختی با گل گهر داشتیم. به اهداف مان رسیدیم و در این بازی خوب فشار لازم به بچه های ما آمد. پس از یک هفته تمرین قصد داشتیم برخی بازیکنان را محک بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل گهر حریف خیلی خوبی برای ما بود و بچه ها خیلی خوب بازی کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه بزرگ‌ترین مشکل ما این است که خیلی از بچه‌ها از شرایط بازی به دور هستند و بازی تدارکاتی هم نداشتیم. امیدواریم در ماه های آتی بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید درخصوص اینکه آیا باشگاه ها با تیم امید همکاری کرده و دست‌کم دو بازیکن خود را در اختیار او قرار می‌دهند، پاسخ داد: بیشتر از ۲ بازیکن هم از هر باشگاه نداریم و این مشکل ما را اذیت نمی‌کند. با توجه به برنامه ای که از لیگ دیدم، ۸ خرداد یعنی سه روز قبل از بازی با قطر این رقابت‌ها تمام می‌شود. تازه اگر تمام شود و شاید بیشتر هم طول بکشد. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما همین است. خیلی دیر باید اوایل خرداد تیم را در اختیار بگیریم.

ادامه دارد..

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال امید مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی فوتبال امید گل گهر فدراسیون فوتبال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند

سید ابراهیم رئیسی گفت: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور امروز در جمع مردم جنوب غرب تهران گفت: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن‌ در همه عرصه‌های زندگی است.  آنچه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به موضوع انرژی گفت: امروز  طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

رئیس‌جمهور همچنین در زمینه اشتغال و مسکن بیان کرد: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم، امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد،‌ امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم. هم قانون می‌گوید و هم‌ نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

تکمیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند