Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@13:01:12 GMT

خیبر خرم آباد شانس نزدیک شدن به مس کرمان را از دست داد!

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۳۰۰۴

در شب توقف مس کرمان مقابل آرمان گهر، این خیبر خرم آباد بود که در خانه استقلال ملاثانی شکست خورد...

دو بازی باقیمانده هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان با تنها یک گل به پایان رسید.

به گزارش طرفداری، برگزاری بازی حذفی مس کرمان و خیبر خرم آباد که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند و رویارویی شان با پیروزی و صعود مس همراه بود، بازی های این دو تیم در هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان را چند روزی به تعویق انداخت و در حالی که سایر بازی های این هفته روز سه شنبه برگزار شده بود، امشب در دو بازی پایانی هفته بیست و پنجم، مس کرمان در خانه آرمان گهر سیرجان و خیبر خرم آباد در خانه استقلال ملاثانی به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین فرصت برای خیبر فراهم بود که از لغزش احتمالی مس بهره ببرد و خود را به این تیم نزدیک کند اما در شبی که مس کرمان بدون گل مقابل آرمان گهر سیرجان متوقف شد، خیبر خرم آباد قدر این فرصت را ندانست و مقابل استقلال ملاثانی شکست خورد. خیبر اگر در بازی امشب به پیروزی می رسید با ۴۵ امتیاز خود را به فاصله شش امتیازی مس‌کرمان می رساند اما حالا پایین‌تر از ملوان ۵۶ امتیازی، مس کرمان با ۵۱ امتیاز قرار دارد، آرمان گهر با ۴۳ امتیاز تیم سوم است و خیبر با همان ۴۲ امتیازی که داشت، به رده چهارم جدول سقوط کرد. البته هنوز نه بازی تا پایان فصل باقی است.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر گزارش روزنامه الوطن؛ پایان کار شجاع در الریان! نگاه قمار گونه مجیدی به فوتبال؛ تاوان اشتباهات کادرفنی را استقلال داد پپ گواردیولا، رکورددار حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 8 کارت زرد و 1 کارت قرمز در دقایق پایانی دیدار اتلتیکو مادرید - منچسترسیتی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خیبر خرم آباد آرمان گهر مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد