Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد محمدی درباره بازی تیم ملی فوتبال امید کشورمان مقابل گل گهر اظهار داشت: با اینکه در این مسابقه نتیجه نگرفتیم اما از لحاظ فنی خیلی بازی خوبی بود. باید از سجادی و مددی تشکر کنم که هماهنگی را به وجود آوردند تا تیم به زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برود و در زمینی خوب در شرایط مسابقه جدی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ما به این بازی‌ها نیاز داریم. همانگونه که از صالحی امیری خواهش کردم باید بازیکنان تیم امید بیشتر از این بازی کنند و البته با هم سن‌های خود بازی کنند. قطعا با حضور تماشاگر فشار کار روی این بچه ها دوچندان می‌شود. زمان داریم اما نیاز به برنامه ریزی داریم. امیدوارم همچنان این حمایت ها باشد و حضور و حمایت مسئولان، بزرگان فوتبال و ورزش به ما کمک کند تا پس از سال تا به المپیک برویم.

سرپرست تیم ملی فوتبال امید درخصوص اینکه آیا اتفاقی درخصوص برگزاری دیدارهای دوستانه تیم امید با حریفان خارجی افتاده است، پاسخ داد: نامه نگاری ها را انجام می‌دهند. همانگونه که می‌دانید در مورد آمدن کادر و بحث قراردادشان مقداری زمان و یک فیفادی را از دست دادیم اما اکنون به لطف خدا درخواست دادیم تا قبل از اعزام به مسابقات در ترکیه یک دیدار دوستانه با تیم باشگاهی درجه یک این کشور انجام بدهیم.

وی درخصوص دلیل غیبت مسئولان فدراسیون فوتبال در جریان این بازی توضیح داد: روز گذشته همراه با مهدوی کیا در خدمت سجادی بودیم و او محبت کرد امروز تشریف آورد. سبب دلگرمی ما و بازیکنان شد‌. نشان می‌دهد دغدغه وزیر ورزش تیم امید و این جوانان هستند. در مورد مسئولان فدراسیون هم باید بگویم میرشاد ماجدی برای حضور در سالگرد نادر دست نشان به قائمشهر رفته و به این دلیل که سریع چنین اتفاقی افتاد نتوانستیم هماهنگی های لازم را انجام بدهیم.

مدیر تیم امید درمورد اینکه اگر بازی های تدارکاتی برای تیم امید هماهنگ نشود این تیم تا چه اندازه ضرر خواهد کرد، گفت:  بازی های دوستانه در بیرون از ایران بزرگ ترین دغدغه مهدوی کیا است. بچه ها باید یک دیدار تدارکاتی در خارج از کشور داشته باشند تا در شرایط سخت مقابل هم سن و سال های خود در مقابل هواداران حریف بازی کنند. این جوان ها ۱۹-۱۸ ساله و نهایت ۲۰ ساله هستند. حتی ۲۳ سال ندارند که در تیم  های لیگ برتری ثابت بازی کنند. کمتر در تیم‌های خود بازی می‌کنند و امیدوارم تیم‌ها همکاری کنند تا از تمام پتانسیل موجود استفاده کنیم.

محمدی درمورد اینکه آیا برای تیمی در سطح تیم امید ایران بد نیست این مسابقه ابتدا لغو شود و سپس با دستور وزیر در ورزشگاه آزادی برگزار شود، پاسخ داد: از روز اول اردو مهدوی کیا برنامه داده بود تا در آخرین روز بازی دوستانه برگزار کنیم. باید مسئولان برگزاری شرایط را در نظر می‌گرفتند. نمی‌توانستیم قبل از افطار برگزار کنیم و بازی لغو شد اما با هماهنگی و محبت سجادی و مددی لطف داشتند بازی در بهترین شرایط برگزار شد.

وی درباره اینکه آیا مهدوی کیا از فدراسیون فوتبال دلخوری ندارد، پاسخ داد: خیر. خودش می‌گوید اما مهم ترین دغدغه ما همین هایی است که من گفتم.

مدیر تیم امید درخصوص اینکه آیا باشگاه ها هر تعداد بازیکنی که تیم امید بخواهد در اختیار می‌گذارند، گفت: طبق مصوبه هیات رییسه فدراسیون هر باشگاه باید ۲ بازیکن خود را در اختیار ما بگذارد. باید تعامل کنیم‌‌ متاسفانه ۷ خرداد لیگ تمام می شود اما یازدهم اولین بازی ما است. این کارمان را خیلی سخت می‌کند. باید با مهدوی کیا صحبت کنیم و بازیکنانی که در تیم‌های پایین تر هستند و خطر سقوط دارند را با تعامل در اختیار بگیریم.

وی افزود: همه بچه ها سرباز و در خدمت تیم ملی هستند اما نمی خواهیم به باشگاه ها هم لطمه بخورد. اگر بازیکن اصلی یک تیم را بگیریم و این تیم بیفتد چیز خوبی نیست اما وقتی سرمربی می‌گوید فلان بازیکن بیاید باید در اختیارش بگذاریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد محمدی مدیر تیم ملی فوتبال امید تیم ملی فوتبال امید گل گهر سیرجان فدراسیون فوتبال بازی کنند مهدوی کیا تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی بعد از بازی با آلومینیوم به شدت از وضعیت سلامت لیگ و عدم نظارت از سوی فدراسیون انتقاد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم