Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@14:52:11 GMT

معدوم سازی تخم مرغ های فاسد در گچساران

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۳۰۶۲

معدوم سازی تخم مرغ های فاسد در گچساران

امید افشاری نژاد گفت: در طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان، کارشناسان واحد نظارت این اداره از مراکز عرضه مواد خام دامی در شهر دوگنبدان بازدید و سرکشی کردند.

او می گوید: بازرسان در این بازدید موفق شدند یک محموله بسته بندی شده حدود ۱۵۰ کیلوگرمی تخم مرغ تاریخ مصرف گذشته را در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر دوگنبدان کشف، ضبط و پس از اخذ مجوز‌های لازم به روش بهداشتی معدوم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشاری نژاد با بیان اینکه سلامت و بهداشت عمومی جامعه خط قرمز ما است، گفت: مردم توجه کنند که مخلوط شدن زرده و سفیده و استشمام بوی تعفن محتویات از علائم تخم مرغ فاسد و تاریخ مصرف گذشته است.

به گفته رئیس اداره دامپزشکی گچساران، شهروندان تخم مرغ مصرفی خود را به شرط ثبت تاریخ تولید و انقضای درج شده بر روی پوسته (تخم مرغ‌های هویت دار) را از فروشگاه‌های معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کرده و از خرید تخم مرغ از دست فروش‌ها خودداری کنند. 

او از مردم این شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در عرضه فرآورده‌های خام دامی از طریق شماره تلفن ۱۵۱۲ گزارش کنند تا در اسرع وقت پیگیری و با متخلفان برخورد قانونی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دامپزشکی نظارت بهداشتی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ سازی دونده ایرانی در آسیا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عیدیان با ثبت این زمان حدنصاب ملی رده سنی جوانان را که با ۵۹.۴۸ ثانیه در اختیار خودش بود، بهبود بخشید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • تاریخ سازی دونده ایرانی در آسیا
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان