Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهرام ستاری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای معاونان بهزیستی لرستان افزود: دولت سیزهم با رویکرد جهادی وارد شده و تصمیم دارد تا گام های مثبت و ارزنده ای به نفع مردم برداشته شود، دردهای مزمن در گذشته ایجاد شده که برای درمان این دردها به کار جهادی و شبانه روزی نیاز داریم.

وی اظهار داشت: با برنامه خوب و مدون که در مدیریت سازمان بهزیستی طرح ریزی شده می توان به جامعه هدف بهزیستی کمک های شایانی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: تقویت زیر ساخت های سازمان بهزیستی برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف بهزیستی در مناطق مختلف لرستان مخصوصا نقاط آسیب پذیرتر ضروری است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت انقلاب و جمهوری اسلامی امروز جامعه معلولان در یک نشست صمیمی و بدون برنامه ریزی قبلی با رئیس سازمان بهزیستی دیدار کردند و مشکلات خود را بیان کردند.

عباس گودرزی افزود: تمام تلاش خود را برای خدمات دهی بهتر به جامعه هدف بهزیستی انجام خواهیم داد، برخی از معلولان سازمان بهزیستی توانایی اداره کردن مراکز تحت پوشش بهزیستی را دارند که باید به آنان واگذار شود.

وی اظهار داشت: معلولان جامعه هدف بهزیستی، مشکلاتی دارند که نمایندگان آنان در این جلسه مشکلات را بیان کردند و امیدواریم که با سفر رئیس سازمان بهزیستی کشور به بروجرد بخشی از این مشکلات رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس سازمان بهزیستی کشور بعد از مراسم افطار در کنار بیماران اعصاب و روان در مرکز ابن سینای بهزیستی بروجرد در جلسه شورای معاونین بهزیستی لرستان در بروجرد شرکت کرد.

در این جلسه نمایندگانی از قشر های مختلف معلولان حضور داشتند که مشکلات خود را با رئیس سازمان بهزیستی کشور درمیان گذاشتند.

برچسب‌ها بروجرد لرستان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد لرستان سازمان بهزیستی کشور بروجرد لرستان سازمان بهزیستی کشور رئیس سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی کشور جامعه هدف بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور آشنایی با مناسک حج همایشی امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر در قالب ۸ کاروان از لرستان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سیدحمید مصطفایی افزود: از شهرستان بروجرد نیز امسال ۳۲۰ نفر در قالب دو کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم