Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوان لاپورتا معتقد است دیگر نباید اتفاقی مانند اتفاق امشب سکوهای نیوکمپ و تعداد بالای هواداران رقیب، رخ دهد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا پس از حذف این تیم از لیگ اروپا مقابل آینتراخت فرانکفورت که با حواشی فراوانی بر روی سکوها همراه بود، به اتفاقات بازی امشب واکنش نشان داد. به گزارش طرفداری، خوان لاپورتا در مصاحبه بعد از بازی گفت:

نتوانستیم پیروز شویم، در این تقابل شکست خوردیم و باید آن را بپذیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ناراحت و خشمگین هستیم اما باید ادامه دهیم و برای لالیگا بجنگیم. آن چه بر روی سکوها اتفاق افتاده، مایه شرمساری است و نمی تواند تکرار شود. باید اطلاعاتی که در اختیار داریم را بررسی کنیم و اقدامی انجام دهیم اما مایه تاسف است. باید سخت گیرتر باشیم و اجازه برخی مسائل مشخص را ندهیم. به عنوان یک هوادار بارسلونا احساس شرمندگی می کنم. ژاوی کاملاً حق دارد، اتفاقی که رخ داده مشکلی بسیار جدی است.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر گزارش روزنامه الوطن؛ پایان کار شجاع در الریان! نگاه قمار گونه مجیدی به فوتبال؛ تاوان اشتباهات کادرفنی را استقلال داد پپ گواردیولا، رکورددار حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 8 کارت زرد و 1 کارت قرمز در دقایق پایانی دیدار اتلتیکو مادرید - منچسترسیتی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خوان لاپورتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها

آخرین باری که دو تیم پرطرفدار پایتخت جایی در بین هشت تیم برتر جام حذفی نداشتند، مربوط به چه فصلی بود؟

به گزارش مشرق، مهمترین اتفاق بازی‌های دیشب جام حذفی، شکست پرسپولیس به آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی بود. 

پیش از این، استقلال هم در مرحله یک‌شانزدهم نهایی و بعد از شکست مقابل مس رفسنجان، از جام حذفی کنار رفته بود تا حالا خبری از دو تیم پرطرفدار پایتخت در بین ۸ تیم برتر تورنمنت نباشد.

نکته جالب اینکه در نوزده سال گذشته، حداقل یکی از این دو تیم استقلال و پرسپولیس به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی رسیده بودند و آخرین باری که خبری از سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نبود، به فصل ۸۴– ۱۳۸۳ برمی‌گردد.

در آن فصل که با قهرمانی صباباتری به پایان رسید، استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی و در ضربات پنالتی، از شاهین بوشهر شکست خورد تا خیلی زود، اولین شگفتی آن تورنمنت رقم بخورد.

نکته جالب اینکه به مانند این فصل، پرسپولیس، در مرحله یک هشتم نهایی، با مسابقات خداحافظی کرد و با شکست به ابومسلم، نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی برسد. ابومسلم در آن فصل، تا فینال صعود کرد که نهایتا به صباباتری باخت.

منبع: فوتبالی

دیگر خبرها

  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا