Web Analytics Made Easy - Statcounter

پربازدیدترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "توسعه متوازن بافت‌های فرسوده شهری" "خوی در مسیر توسعه" "تجلیل شهردار خرم‌آباد از شهروند مسئولیت‌پذیر" "راه‌اندازی فاز نخست سامانه شفافیت شهرداری ساری" "گلایه شهروندان شهرضا از تردد کامیون‌ها در مناطق مسکونی" "اجرای ۴ پروژه عمرانی در سال جدید" "پارک سرارود مبارکه زیر چرخ موتورسیکلت‌ها" "نقش فضای سبز شهرهای ساحلی در جذب گردشگر" "تپه ازبکی؛ ظرفیت کم‌نظیر گردشگری البرز" "انتشار ۸۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت شهرداری‌ها" عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه متوازن بافت‌های فرسوده شهری

نظریه «توسعه متوازن» می‌تواند به‌عنوان یک نظریه از موضوع خاص خود یعنی بافت فرسوده فراتر برود و به قاعده شهر در موضوع عام، وارد شود.

خوی در مسیر توسعه

حسن نصرالله‌پور، شهردار خوی گفت: توسعه شهری نیازمند عزم جدی، برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی است و مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در بهسازی ساختار اداری و تدوین بودجه مبتنی بر افزایش سرانه شهری در شأن شهر خوی، اقدامات لازم را انجام داده است.

تجلیل شهردار خرم‌آباد از شهروند مسئولیت‌پذیر

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد با حضور در منزل «طاهره احمدی» از وی به عنوان شهروند مسئولیت‌پذیر، تجلیل کرد.

راه‌اندازی فاز نخست سامانه شفافیت شهرداری ساری

جواد طالبی، شهردار ساری با بیان اینکه فاز نخست سامانه شفافیت در شهرداری این شهر راه‌اندازی شد، گفت: هدف ما جلوگیری از تخلفات احتمالی و کاهش رفت و آمدهای شهروندان و حضور فیزیکی در شهرداری است. شیوه عملکرد مجموعه شهرداری ساری شفاف است و ابایی نداریم اگر این اطلاعات در دسترس شهروندان قرار گیرد.

گلایه شهروندان شهرضا از تردد کامیون‌ها در مناطق مسکونی

تردد کامیون‌ها در برخی از مناطق مسکونی شهرضا، آرامش را از ساکنان سلب کرده و امنیت و سلامت شهروندان را به خطر انداخته است. امین تاکی، معاون خدمات شهری شهرداری شهرضا با بیان اینکه پلیس راهور باید از ورود کامیون‌ها به داخل شهر جلوگیری کند، گفت: شهرداری شهرضا با نصب نیوجرسی و مسدود کردن برخی مسیرهای ورودی، اقدام به کم عرض کردن معبر و در برخی موارد مسدود کردن مسیرها کرده است؛ اما این کامیون‌ها از مسیر اصلی وارد شهر می‌شوند.

اجرای ۴ پروژه عمرانی در سال جدید

مهدی خلیلی، شهردار بندر انزلی گفت: در سال ۱۴۰۱، طبق برنامه و اولویت‌بندی، چهار پروژه مهم شهرداری با برگزاری آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار در سطح شهر اجرا می‌شود.

پارک سرارود مبارکه زیر چرخ موتورسیکلت‌ها

تردد موتورسیکلت‌ها در پارک ساحلی سرارود مبارکه، آرامش را از شهروندان و گردشگرانی که می‌خواهند ساعاتی را در این پارک زیبا با آرامش سپری کنند. می‌گیرد، محمد طاهری، مسئول روابط عمومی شهرداری مبارکه با بیان اینکه موتورسیکلت‌سواران متخلف با عبور از بستر خشک زاینده‌رود وارد پارک می‌شوند، اظهار کرد: از آنجا که برخی شهروندان برای تردد در شهر از موتورسیکلت استفاده می‌کنند، شهرداری اقدام به جانمایی پارکینگ موتورسیکلت در کنار ورودی‌های پارک کرده است.

نقش فضای سبز شهرهای ساحلی در جذب گردشگر

کتاب «بررسی نقش فضای سبز شهرهای ساحلی در جذب گردشگر» با محوریت توسعه گردشگری در شهرهای ساحلی کشور با بهره‌گیری از نقش فضای سبز در صنعت توریسم، منتشر شد.

تپه ازبکی؛ ظرفیت کم‌نظیر گردشگری البرز

تپه ازبکی، محوطه‌ای باستانی در استان البرز است که گفته می‌شود قامتی جهانی دارد، قدیمی‌ترین خشت ساز بشر بوده و حالا بخشی از آن نیازمند مرمت است تا زمینه برای توسعه گردشگری منطقه ازجمله شهر نظرآباد که در مجاورت این بنای تاریخی قرار دارد، فراهم شود.

انتشار ۸۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت شهرداری‌ها

مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور گفت: از انتشار ۸۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۰ به منظور تأمین اعتبار پروژه‌های توسعه خطوط مترو، اتوبوسرانی و بازآفرینی بافت فرسوده با حمایت‌های دولت خبر داد.

کد خبر 568510

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری ها شهرداری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهر شهروند حقوق شهروندی توسعه شهری توسعه شهر گردشگری شهری پربازدیدترین اوراق مشارکت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهروند مسئولیت پذیر سامانه شفافیت شهرداری ساری شهرهای ساحلی نقش فضای سبز راه اندازی کامیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش


به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، وزارت آموزش و پرورش به منظور رفاه حال دانش آموزان و معلمان اقدام به ایجاد پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا my.medu.ir کرد تا از خدمات گسترده آن به صورت غیرحضوری بهره‌مند شوند. اما به گفته قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش افراد پس از وارد شدن به این درگاه برای بارگزاری مدارک با اختلال مواجه می شوند و با توجه به محدود بودن زمان برای ارائه مدارک قبول شدگان آزمون استخدامی تا تاریخ ۹ اردیبهشت شهروند خبرنگار ما درخواست سریع پیگیری این موضوع را دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام من در آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش که اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد شرکت کردم و مرحله اول قبول شدم، طبق اعلام سازمان سنجش داوطلبین از روز پنحشنبه تا یکشنبه مهلت دارن وارد سایت مشخص شده بشن و مدارکشون رو جهت مرحله مصاحبه بارگزاری کنن، از روز پنجشنبه من هر دو ساعت یکبار حتی نیمه های شب وارد سایتmy.medu.ir میشم، و بخش گزینش و استخدام رو هر چه میزنم باز نمیکنه، تو رو خدا کمک کنید بگید چه کنیم مهلت بارگزاری مدارک تا یکشنبه تموم میشه، این چه وضعیه؟!

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود