Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:53:53 GMT

همکاری هلال احمر با شرکت های دانش بنیان برای ساخت دارو

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۳۷۵۵

همکاری هلال احمر با شرکت های دانش بنیان برای ساخت دارو

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، ضمن تقدیر از خدمات سازمان تدارکات پزشکی در واردات و توزیع واکسن کرونا در سال گذشته، گفت: اقدامات جهادی جمعیت هلال‌احمر در واردات واکسن و تهیه و تولید داروهای مختلف و تجهیزات پزشکی در ایام اوج همه‌گیری کرونا بر مردم ایران، مدیران و تصمیم‌گیران نظام پوشیده نیست.

وی بر توجه ویژه به شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" نام‌گذاری شده است؛ تاکید کرد و افزود: شرکت‌های دارویی و تأمین تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر با توسعه فعالیت‌های پژوهشی با اتکا به ظرفیت دانش‌بنیان‌ها در کشور می‌توانند ضمن ایجاد امنیت دارویی در کشور، از خروج ارز و کاهش تأثیر تحریم‌های ظالمانه علیه ایران نقش مؤثری بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5467295

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیر حسین کولیوند سازمان تدارکات پزشکی ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کووید 19 واکسن کرونا آمار کرونا سازمان بیمه سلامت روزه داری واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ماه رمضان 1401 دارو رژیم غذایی آلزایمر دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد