Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیرحسین بانکی‌پور نماینده‌ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گویی از وضعیت اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گلایه کرد.

بانکی‌پور در این خصوص اظهار داشت: دیروز در جلسه‌ای با وحید یامین‌پور، معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان گلایه شدیدی داشتم که وضعیت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نابسامان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت که هنوز با استاندار برای تعیین مدیرکل این اداره به توافق نرسیدیم و من هم پاسخ دادم که در این مدت یک سرپرست انتخاب کنید چون هر روز اتفاق جدیدی رخ می‌دهد و ذهن همه را به هم می‌ریزد.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا هم شنیدیم که در اداره کل به طور رسمی در ماه مبارک رمضان غذا توزیع می‌کردند و روزه‌خواری انجام می‌شده، ممکن است کسی عذر شرعی داشته باشد اما اداره نباید رسما این کار را انجام دهد.

بانکی‌پور با بیان اینکه هر بار از این اداره کل موضوع جدیدی پیش می‌آید، افزود: من گفتم که برای عدم تکرار این اتفاقات یک سرپرست معین کنید و پس از آن تکلیف مدیر را مشخص کنید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای یامین‌پور هم ضمن ابراز تأسف و ناراحتی قول قطعی داد که با وزیر صحبت کرده و هر چه زودتر این کار را انجام دهد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: بانکی پور یامین پور اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ورزش و جوانان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند