Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:54:10 GMT

تشکیل مس آذربایجان مطالبه عمومی مردم آذربایجان شرقی است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۴۱۵۲

تشکیل مس آذربایجان مطالبه عمومی مردم آذربایجان شرقی است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر ضرورت انتقال حساب‌های بانکی مس سونگون به استان، گفت: تشکیل مس آذربایجان مطالبه‌ی عمومی مردم استان است.

صابر پرنیان در دیدار با نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی حوزه‌های مختلف شهرستان به‌ویژه بخش معدن، گفت: درکنار توجه ویژه به رعایت مسائل زیست محیطی و حفظ منابع طبیعی و با توجه به وجود ذخایر معدنی غنی در ورزقان، بسترهای لازم برای توسعه‌ی صنایع معدنی در منطقه فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اهمیت تشکیل شرکت مستقل مس آذربایجان، افزود: پیگیری تحقق گردش مالی معدن در استان بسیار حائز اهمیت بوده و در توسعه‌ی اقتصادی استان تاثیر گذار است.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید با نگرشی جدید برای رفع محرومیت در منطقه تلاش کنیم، بیان کرد: در کارگروه معدن شهرستان ورزقان با حضور دستگاه‌های مسئول، چالش‌ها و مسائل این بخش مورد بررسی کارشناسی و تخصصی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، وی خاطرنشان کرد: با ظرفیت‌های موجود در منطقه در مسیر ایجاد تحول پایدار خواهیم بود و تکمیل طرح‌های صنعتی نیمه تمام، ایجاد شهرک تخصصی پایین دستی صنایع مس و ساماندهی حقوق دولتی از مهمترین برنامه‌های اولویت‌دار صمت استان در شهرستان ورزقان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان صمت صمت آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی