Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@23:07:46 GMT

فدراسیون تکذیب کرد؛ اسکوچیچ گفت و گویی نداشت

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۴۲۶۱

فدراسیون تکذیب کرد؛ اسکوچیچ گفت و گویی نداشت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت و گوی منتشر شده از خود در یکی از رسانه‌های خارجی را طی روزهای اخیر تکذیب کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هیچ گونه گفت و گویی با سایت‌های خبری که در روزهای اخیر از قول وی منتشر شده، نداشته و این گفت و گو تکذیب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ در این خصوص به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: من هیچ گونه گفت و گویی با این رسانه نداشته ام و موضوعات منتشر شده در این مصاحبه نیز به هیچ وجه مطرح نشده در حالی که این مصاحبه به نقل از من در بسیاری از رسانه ها منتشر شده است.

/انتهای پیام



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد

 کتاب «نقش ما» به قلم «امیرحسین طالب علی» با موضوع واکاوی جهش تولید با مشارکت مردم و با هدف آشنایی عموم مردم با این مقوله حیاتی که امسال مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ نوشته شده که نویسنده آن تلاش کرده به صورت چکیده و با زبانی ساده به بررسی مفهوم جهش تولید در حوزه‌های مختلف، نقش مردم در پیشبرد آن و راهکار‌ها و راهبرد‌های مختلف برای افزایش جهش تولید در کشور بپردازد.

این کتاب شامل پنج فصل با موضوعاتی همچون مفهوم جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور، تحولات اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر جهش تولید، فرصت‌ها و چالش‌های جهش تولید در ایران و نقش مناطق ویژه اقتصادی ایران در جهش تولید در ۸۰ صفحه نوشته و به همت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به چاپ رسیده است.

طالب علی از خبرنگاران و فعالان رسانه با سابقه است که سابقه فعالیت در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری مهر و همچنین صاحب امتیاز و مدیر مسؤولی ماهنامه فرهنگی اجتماعی کریمه را در سوابق کاری خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از خبرگزاری های ایران
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت