Web Analytics Made Easy - Statcounter

گویا آنالیزور‌های آینتراخت فرانکفورت از پیش از بازی مقابل بارسلونا به دیدن بازی وست هم و لیون رفته بودند

شب گذشته در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، آینتراخت فرانکفورت موفق شد با خلق یک شگفتی در نیوکمپ با نتیجه 3-2 مقابل بارسلونا به پیروزی برسد و به مرحله بعدی صعود کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اشپورت آینس، حال اولیور گلاسنر سرمربی آینتراخت فرانکفورت در کنفرانس خبری پس از پایان بازی در مورد کار باور نکردنی شاگردانش مقابل بارسلونا و صعود به مرحله نیمه نهایی صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلاسنر در اینباره گفت:

کاری که پسر‌ها امروز انجام دادند، باور‌نکردنی است. در دقایق پایانی به طور غیر ضروری باعث شدیم بازی هیجان انگیر شود اما 85 دقیقه فوق‌العاده داشتیم. از نظر دفاعی بسیار منظم و پایدار بودیم و در خط حمله نیز همیشه خطرناک ظاهر می‌شدیم. برد در نیوکمپ استثنایی است  و هنوز‌هم تیم‌های زیادی در اینجا پیروز نمی‌شوند. بارسلونا در فرم باور‌نکردنی قرار داشت. به همین خاطر از پسر‌ها را به خاطر کاری که امروز انجام دادند، بسیار تمجید می‌کنم. همچنین از هوادارانی که اینجا بودند و از ما حمایت کردند، سپاس‌گزارم.

 این پیروزی برای کل باشگاه، برای تمام کسانی که در اینجا حضور داشتند، ویژه خواهد بود. همه خوشحال هستند و این روز را فراموش نخواهند کرد. چنین لحظه‌های احساسی را با هیچ پولی نمی‌توانید به دست آورید.

 گلاسنر در مورد مشاجره‌ای با ژاوی داشت، گفت:

 همه می‌خواهند از تیم خود حمایت کنند. هر‌دو ما کارت زرد دریافت کردیم اما در واقع ما از همه ساکت‌تر بودیم. امروز در اینجا احساسات زیادی وجود داشت.

آینتراخت فرانکفورت در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا باید به مصاف وست هم برود که موفق شد در مجموع با برتری 4-1 لیون را از پیش روی خود بردارد. گلاسنر در مورد رویارویی با وست هم در مرحله نیمه نهایی، گفت:

 ما قبلا آنالیزور‌های خود را برای بازی برگشت‌شان با لیون فرستاده‌ایم. چون ما باور داشتیم که می‌توانیم اینجا پیروز شویم. اما فروتن بودن نیز مهم است و ما باید بار‌ها و بار‌ها روی آن تاکید داشته باشیم. من الان حتی نمی‌دانم که به پسر‌ها چه بگویم زیرا ما سه روز دیگر باید با اونیون برلین بازی داریم. فردا صبح می‌خواستیم تمرین کنیم اما حالا آن را لغو کردیم. پسر‌ها لیاقت این را دارند. شما از چنین شب‌هایی فقط باید لذت ببرید. فردا یک پیاده روی آرام در ساخل خواهیم داشتیم و سپس به فرانکفورت باز می‌گردیم.

 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر مهدوی کیا: اگر صعود به المپیک سخت نبود 40 سال طول نمی کشید پخش ترانه قمرالملوک وزیری به جای سرود ملی ایران! استوری جنجالی کیلیان ام باپه؛ یوونتوسی ها به تکاپو افتادند جرارد پیکه و بارسلونا سوژه شوخی باشگاه اسپارتاک مسکو شدند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آینتراخت فرانکفورت پسر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت؛ ترکیب رسمی

تیم‌های دوم و ششم بوندسلیگا به مصاف هم می‌روند

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ویکم بوندسلیگا، بایرن مونیخ میزبان آینتراخت فرانکفورت است.

اطلاعات بازی بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت بستر برگزاری: هفته 31 بوندسلیگا؛ فصل 24-2023 تاریخ برگزاری: شنبه، 8 اردیبهشت 1403 (27 آوریل 2024) ساعت برگزاری: 17:00 به وقت تهران مکان برگزاری: آلیانتس آرنا؛ مونیخ داور: دنیل اشلاگر ترکیب ابتدایی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت


بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | کیمیش، دلیخت، دایر، مزروعی | لایمر، گورتسکا | مولر، چوپوموتینگ، گریرو | کین

آینتراخت فرانکفورت (1-2-4-3): تراپ | توتا، کخ، پاچو | بوتا، صخیری، گوتسه، ابیمبه | مرموش، کناف | اکیتیکه 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت