Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله اقبال پناه گفت: فدراسیون بسکتبال کشور ۵ بازیکن بسکتبال کهگیلویه و بویراحمدی را برای شرکت در اردوی استعداد یابی تیم ملی با هدف شرکت در رقابت‌های ۲۰۲۲ جوانان دعوت کرد.   او از دعوت ابوالفضل عبدی پور، علیرضا حسینی، محمد حسین شجاعی، یاشار خلفی و ایلیا پیشه گر به این اردو خبر داد و می گوید: این اردو در نیمه دوم اردیبهشت به میزبانی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی برای شرکت تیم ملی بسکتبال جوانان در رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات بسکتبال کهگیلویه وبویراحمد از شکست تیم‌های خانه بسکتبال بویراحمد در بازی حذفی لیگ دسته یکم و نفت و گاز گچساران در دور برگشت مرحله اول گروه جنوب دسته دوم باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: تیم خانه بسکتبال بویراحمد در بازی رفت بازی حذفی لیگ دسته یکم کشور در اصفهان مقابل تیم خانه بسکتبال لئونارد شاهین شهر با نتیجه ۷۵ به ۶۲ شکست خورد و در دیدار برگشت مجدد به مصاف این تیم می‌رود و در صورت پیروزی جواز حضور در مرحله بعدی را کسب می‌کند.
به گفته اقبال پناه، با شکست تیم نفت و گاز گچساران در دور برگشت لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور دور برگشت رقابت‌های بسکتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های نفت و گاز گچساران، خانه بسکتبال نی ریز و گلنور اصفهان در حال برگزاری است و تیم نفت و گاز گچساران در اولین بازی خود مقابل تیم خانه بسکتبال نی ریز با نتیجه ۵۹ به ۷۷ مغلوب شد و دیروز پنج شنبه در دیداری حساس برای کسب جواز حضور در مرحله بعدی این مسابقات به مصاف تیم گلنور اصفهان رفت. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بسکتبال اردوی تیم ملی نفت و گاز گچساران خانه بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های سابق بارسلونا و فعلی اینتر میامی شب گذشته برای تماشای بازی تیم بسکتبال میامی هیت مقابل بوستون سلتیکز در مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا معروف به NBA در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

صفحه رسمی میامی هیت با انتشار ویدیویی که نشان می‌داد مسی به همراه سوارز و بوسکتس و آلبا از ورودی وی آی پی ورزشگاه برای تماشای این بازی وارد شده‌اند اعلام کرد که این ۴ ستاره حاضر در فلوریدا برای تماشای بازی این تیم در میان تماشاچیان حضور پیدا کرده‌اند.

یکی از نکاتی که توجه بسیاری از فوتبال دوستان و طرفداران این بازیکنان را جلب کرد این بود که سوارز پیراهنی را به تن داشت که متعلق به تیم میامی هیت بود و نام و شماره او روی آن نقش بسته بود تا نشان دهد که در طول این مدت این تیم را دنبال کرده و علاقه زیادی به بسکتبال دارد.

مسی از زمان حضورش در فوتبال آمریکا توانسته است توجه بسیاری از مردم این کشور را نوشته ورزشی جلب کند اما همچنان به نظر می‌رسد که بسکتبال از جایگاه بالاتری نسبت به فوتبال در آمریکا برخوردار است.

دیگر خبرها

  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • استاد دانشگاه کهگیلویه و بویراحمدی نمونه کشوری
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)