Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهندس قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جلسه هماهنگی برنامه ریزی مرکز تحقیقات،آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه در راستای تحقق شعار سال با حضور مهندس قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، دکتر صفوی معاون تولیدات گیاهی، دکتر پدور معاون امور دام، مهرابی مدیر ترویج کشاورزی، دکتر خمیس آبادی رئیس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی، قیطوری معاون پژوهشی مرکز، صادقی معاون پشتیبانی و برنامه ریزی مدکزو امیری معاون آموزش در محل جلسات مرکز برگزار شد با بیان این مطلب که مرکز تحقیقات کشاورزی نوآوریهای علمی را به عرصه های کشاورزی ببرد گفت : نفوذ بیشتر دانش در بخش کشاورزی می تواند تولید و اشتغال را متحول کند وی در ادامه افزود : هدف از حضور در مرکز بازدید از بخش های تحقیقات، آشنایی با همکاران و هماهنگی در جهت تحقق شعار سال است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از مراکز تاثیرگذار در حوزه افزایش دانش و ارتقای تولید در حوزه کشاورزی مرکز تحقیقات کشاورزی است. مهندس قاسمی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال 1401 که تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده است افزود: بایستی با همفکری و اجرای برنامه های آموزشی، نوآوریها و دانش روز در عرصه های کشاورزی نفوذ کند. مهندس قاسمی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار سال بخش کشاورزی بعنوان یکی از بخش های تاثیرگذار در بحث اقتصادی به صورت ویژه دیده شده است. وی در ادامه با اشاره به اهمیت برنامه های مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گفت: بایستی یک جلسه قرارگاه عملیاتی در راستای تحقق شعار سال با عنوان قرارگاه دانش بنیان با محوریت مرکز تحقیقات کشاورزی تشکیل شود. وی افزود: در این قرارگاه مشکلات و مسائل حوزه تولیدات دانش بنیان و راهکارهای نفوذ بیشتر دانش را دنبال می کنیم. رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سپس به بیان اجرای برنامه های برای مقابله با شرایط خشکسالی با توجه به وسعت اراضی دیم پرداخت. این گزارش حاکی است : در ادامه دکتر خمیس آبادی ضمن خوشامدگویی از حضور مهندس قاسمی به هدف از تشکیل جلسه جهت برنامه ریزی در راستای تحقق شعار سال پرداخت و گفت: هدف از جلسه برنامه ریزی برای اجرای برنامه ها و پروژه ها در جهت افزایش ضریب نفوذ دانش در حوزه کشاورزی، همفکری و استفاده از رهنمودها و نیازسنجی در جهت تحقق شعار سال برشمرد. در ادامه جلسه سایر اعضا به بیان برنامه ها در حوزه ضریب نفوذ دانش پرداختند

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی راستای تحقق شعار سال استان کرمانشاه مرکز تحقیقات سازمان جهاد مهندس قاسمی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: در همین هفته گوشت گرم وارداتی وارد استان می‌شود و گوشت منجمد گوسفندی هم به میزان ۲۰ تن در این مرحله در شهرستان‌ها در حال توزیع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از جهاد کشاورزی استان یزد، یحیی شفیعی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تامین گوشت در استان یزد اظهار کرد: گوشت گرم و منجمد وارداتی امسال طی دو مرحله در استان توزیع شده و در همین هفته هم گوشت گرم وارداتی وارد استان می‌شود.

وی افزود: گوشت منجمد گوسفندی هم به میزان ۲۰ تن در این مرحله در شهرستان‌ها در حال توزیع است.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: برنامه‌های مختلفی در سازمان جهاد کشاورزی برای ساماندهی بازار گوشت در برنامه داریم و افزایش ظرفیت دامی استان، راه‌اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال و افزایش ظرفیت مراتع از جمله این برنامه‌ها است.

شفیعی ادامه داد: قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی هر کیلو ۵۸۰,۰۰۰ تومان است و فروش بیشتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد ادامه داد: با هر گونه تخلف و گران فروشی برخورد و پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود.

به گزارش ایمنا، قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی در بازار رعایت نمی‌شود و این امر موجب گلایه‌مندی مردم شده است.

کد خبر 749186

دیگر خبرها

  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال