Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران،سرپرست دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصمیم بر اعزام نیرو به کشور دیگر داشته باشد این موضوع از طریق سایت وزارت کار اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته ملک، سال قبل در مجازات مربوط به اشتغال به حرفه کاریابی و مشاوره شغلی بدون داشتن پروانه کار تجدید نظر شد و مبالغ جریمه متناسب با نرخ تورم افزایش پیدا کرد و در حال حاضر افرادی که بدون مجوز کاریابی اقدام به کار کاریابی در داخل و خارج ‌کشور کرده اند برای بار اول ۱۰ میلیون تومان، برای دوم ۴۰ میلیون تومان و برای بار سوم محکوم به حکم دادگاه خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در یک ماه گذشته از حدود ۳۰ مرکز کاریابی خارجی به دلیل حساسیت‌ها توسط کارشناس بازرسی شده اند، نتایجی به ما منعکس شد که متناسب با انتظارات و هدف فلسفه وجودی و رسالت دفاتر کاریابی نبوده است.

منبع: الف

کلیدواژه: وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به مناسبت هفته کار و کارگر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مردم و مسئولین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدا موجب اعتلای پرچم مقدس کشور مان می‌شود

دهقانی افزود:  بر همگان لازم است یاد و اهداف شهدا را زنده نگه داریم و بر وصیت های شهدا عمل نماییم.

نظیر این مراسم در نقاط مختلف آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود