Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@11:17:03 GMT

واکنش جهاد اسلامی به وحشی‌گری صهیونیست‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۵۰۱۲

واکنش جهاد اسلامی به وحشی‌گری صهیونیست‌ها

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن هشدار شدیداللحن به صهیونیست‌ها از نزدیک بودن نبرد سخت با اشغالگران خبر داد.

به گزارش مشرق، جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه صبح امروز اعلام کرد: حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی جنایتی است که اشغالگران مسئول تبعات آن هستند.

در بیانیه جهاد اسلامی فلسطین آمده است: حمله به نمازگزاران تلاشی شکست خورده از سوی اشغالگران برای تخلیه مسجدالاقصی با هدف ورود شهرک نشینان تروریست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمن باید بداند که این آتشی که به پا کرده است، به سوی خود آن بازخواهد گشت و آنرا خواهد سوزاند.

جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: اگر اشغالگران از اقدامات خود در مسجدالاقصی دست برندارند، رویارویی نزدیک و سخت تر از حد تصور خواهد بود.

جهاد اسلامی در بیانیه خود خواستار حضور پرشکوه در مسجدالاقصی شد.

حماس: حضور انبوه فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی پیام آشکار به اشغالگران است

«حازم قاسم» سخنگوی حماس اعلام کرد: حضور انبوه ملت ما در صحن‌های مسجدالاقصی در نماز جمعه به مثابه پیام آشکاری است که ملت ما در هر مکانی آماده جانفشانی برای هویت عربی و اسلامی مسجد الاقصی و قدس است. این توهم اشغالگران مبنی بر اینکه اقدامات آنها مانعی بر سر راه حمایت مردم ما از مسجدالاقصی از خطر یهودی سازی است را هم نشان می‌دهد.

از سوی دیگر جبهه مردمی فلسطین بیان کرد: حمله صهیونیستها به مسجدالاقصی اقدامی خطرناک است که حمایت از ساکنان قدس و تحصن کنندگان در این مسجد را طلب می کند.

لازم به ذکر است که از صبح امروز تاکنون بر اثر یورش صهیونیستها به مسجدالاقصی ۱۵۲ فلسطینی زخمی شده‌اند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که دو نفر از زخمی شدگان حالشان وخیم است و هشت نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند و ۱۶ نفر هم وضع جسمانی بدی دارند.

نظامیان رژیم صهیونیستی مانع از انتقال زخمی شدگان به بیمارستان می‌شوند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت جنبش جهاد اسلامی فلسطین جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی حازم قاسم جبهه مردمی فلسطین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جهاد اسلامی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه. اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد در ششمین روز عید یهودی پسح تا این لحظه ۵۰۰ شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کردند.

بنابراین گزارش، نظامیان صهیونیست از صبح امروز در راستای تسهیل تعرضات شهرک نشینان به مسجدالاقصی تدابیر امنیتی ویژه ای را به اجرا گذاشته اند.

گروه های فلسطینی نیز با صدور بیانیه هایی ضمن هشدار درباره پیامدهای تعرضات علیه مسجدالاقصی، از فلسطینیان خواسته اند با حضور گسترده در مسجدالاقصی مانع از اجرای مناسک تلمودی از جمله آوردن قربانی ها به مسجدالاقصی شوند.

کد خبر 6090734 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند