Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از فلسطین الیوم، شخصیت‌ها، گروه‌ها و نهادهای مختلف فلسطینی به جنایات اخیر صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی واکنش نشان دادند و آن را به شدت محکوم کردند.

در همین ارتباط، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس گفت: حمله وحشیانه اشغالگران به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی را به شدت محکوم می‌کنیم. هرگونه عواقب و پیامد خطرناک این جنایت متوجه دشمن صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت فلسطین این بار نیز همانند گذشته بر دشمن پیروز خواهد شد و به یاری مسجد مبارک الاقصی و نمازگزاران خواهد شتافت.

وی در ادامه اظهاراتش افزود: نبرد در مسجد الاقصی، نبرد همه فلسطینیان، مقاومت و تمامی آزادگان امت است. همه فلسطینیان را به حضور در مسجد الاقصی و دفاع از نمازگزاران فلسطینی در داخل آن فرامی‌خوانیم.

جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد: حمله وحشیانه به نمازگزاران، جنایتی خطرناک است که مسئولیت تمامی تبعات و پیامدهای آن متوجه دشمن صهیونیستی است. تشکیلات خودگردان فلسطین هم در بیانیه‌ای عنوان کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال تبدیل نبرد سیاسی به جنگی دینی است که همه را به آتش خواهد کشید. هرگونه تعرض به مسجد الاقصی خط قرمز است. دست‌درازی به مسجد الاقصی اقدام خطرناکی است که به جنگی بی‌پایان در منطقه منجر خواهد شد.

وزیر امور قدس در تشکیلات خودگردان گفت: مسئولیت هرگونه پیامد تعرض به مسجد الاقصی متوجه دولت رژیم صهیونیستی است. آنچه در جریان است، نقض آشکار وضعیت تاریخی حاکم بر مسجد الاقصی است. از جامعه بین‌الملل از جمله آمریکا می‌خواهیم جلوی ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی را بگیرند./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: مسجدالاقصی مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه ای از حمله جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۱:۴۵ روز یکشنبه ۲۸ آوریل ۲۰۲۴، مرکز نظامی البغدادی را زیر آتش قرار داده و تلفاتی قطعی به آن وارد کردند.

این در حالی است که رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت از زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در حمله موشکی شب گذشته به پایگاه میرون در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6091010

دیگر خبرها

  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند