Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@00:56:00 GMT

بدنسازی خراسان رضوی نیاز به تحول دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۵۱۹۹

بدنسازی خراسان رضوی نیاز به تحول دارد

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست جدید هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی معتقد است این هیات نیاز به تغییرات و دور شدن از فضای سنتی دارد.

جواد بهارآرا در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی که در محل اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: در یک هفته اخیر با مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی و رییس فدراسیون بدنسازی کشور در ارتباط بوده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش‌وجوانان استان و رییس فدراسیون بدنسازی اعلام کرده‌اند که به طور کامل از هیات استان حمایت خواهندکرد. قرار شده هفته آینده در تهران امتیازاتی را برای هیات استان کسب کنم.

وی افزود:  قدردان ورزشکارانی هستم که هیچ دغدغه‌ای جز وفاق عمومی و خرد جمعی در جامعه بدنسازی خراسان رضوی ندارند و فقط به دنبال این هستند تا هیات بدنسازی خراسان رضوی که هیاتی عالی مقام است، به جایگاه‌های بالاتری ارتقا پیدا کند. به عنوان سرپرست هیات بدنسازی خراسان رضوی قول می‌دهم در جایی که اختلاف نظر وجود داشته باشد، ورزشکاران و اعضای هیات بدنسازی استان نظر نهایی را بدهند.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: اعضای هیات بدنسازی استان تاکید داشتند که بخش‌نامه‌ها باید حتما رعایت شود. مدیریت سنتی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی پس از سال‌ها نیاز به تغییر در نگرش دارد. زمانی در مجموعه هیات بدنسازی استان افراد تحصیل کرده دانشگاهی کمی وجود داشتند. در حال حاضر قهرمانان مطرحی با عالی‌ترین مدارک دانشگاهی در اختیار داریم که می‌طلبد با چنین ظرفیتی روش‌های مدیریتی در این هیات تغییر کند.

بهارآرا افزود: باید موارد مربوط به تیم‌ها و اعزام آنان در مسابقات کشوری را تقویت کنیم. علاوه بر این موضوع باید به سمت متنوع‌سازی درآمدها حرکت کنیم. اگر درآمدهای هیات بر روی برگزاری دوره‌های آموزشی متمرکز شود اتفاق به خصوصی رخ نخواهد داد و در آینده باعث دلخوری مربیان هیات بدنسازی استان خواهد شد. باید در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی چارچوب قانون‌مندی مشخص کنیم تا پیش از اینکه فردی وارد عرصه مربی‌گری شود، مسیر مشخصی را طی کرده باشد. شخصی که با حضور در دوره‌های مجازی مدرک مربی‌گری گرفته باید در باشگاه‌ها آموزش بدنسازی بدهد؟

وی ادامه داد: مجمع هیات بدنسازی خراسان رضوی باید به موقع تشکیل شود و حساب‌ها در اختیار اعضای مجمع قرار گیرد. دوستان ذی‌ربط جهت نظارت به حساب‌های هیات مراجعه کنند. اگر شفاف‌سازی کنیم به ما اعتماد خواهند کرد و سپس اسپانسرها و حامیان مالی پای کار می‌آیند، چون می‌دانند پول‌هایشان در همان جایی که می‌خواهند هزینه شده است.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی مستمر در زمینه استعدادیابی از وظایف هیات بدنسازی استان است. باید در این هیات رویه‌ای حاکم شود که با بخش‌های دانش‌آموزی در ارتباط قرار گیرد تا استعدادها شناسایی شده و مورد حمایت قرار بگیرند. آن وقت است که ورزشکاران فاخر این استان احساس خواهند کرد که وظیفه خود را به درستی انجام می‌دهند. هیات بدنسازی به جای اینکه وارد کارهای ریزتر شود، باید برای استعدادیابی ژنتیکی برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشد.
 
بهارآرا تصریح کرد: هیات بدنسازی استان پس از سال‌ها فعالیت هیچ مکانی برای خودش ندارد، درحالی‌که کاراته، ووشو، کشتی و... یک مکان مخصوص به خود دارند. اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان باید در راستای اهداء یک مکان دائمی و مناسب به این هیات استانی حمایت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی بدنسازی خراسان رضوی هیات بدنسازی استان ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت

ایسنا/خراسان شمالی مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات به مرمت در این استان خبر داد.

سامان محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ۶۵۳ رشته قنات در این استان وجود دارد که ۵۰ رشته از این تعداد در سالی مالی ۱۴۰۱ به طول ۵۰ کیلومتر احیا و مرمت شدند.

به گفته وی، برای مرمت و احیای این رشته ۲۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

محمدی افزود: در سال مالی ۱۴۰۲ نیز ۳۰ رشته قنات با طول ۱۵ کیلومتر در دست مرمت و احیا است. برای مرمت این تعداد از قنات‌ها ۱۳.۵ میلیارد تومان هزینه خواهد شد و مرمت آن‌ها تا سه ماه آینده به پایان می‌رسد.

این مقام مسئول بیان کرد: علاوه بر خشکسالی که موجب کاهش دبی آب‌های قنات‌های این استان شده، سیلاب نیز از دیگر چالش‌های مهم پیش روی ما است، بطوری‌که سیلاب‌های جاری شده سبب بروز خسارت به قنات‌ها می‌شود که به دنبال آن باید امر لایروبی صورت گیرد. لایروبی هر رشته قنات به حدود ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

‌ مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: به طور متوسط از قنات‌های کوچک ۵۰ تا ۶۰ خانوار و از قنات‌های بزرگ ۳۰۰ تا ۴۰۰ خانوار بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت