Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاد حکمت گفت اهداف و برنامه های شاخص اینترنت پرسرعت مخابرات در سال گذشته به طور کمال تحقق یافت و در سال ۱۴۰۰، پروژه های مختلفی در راستای توسعه و ارتقا زیرساخت های مخابراتی در سطح استان با سرمایه گذاری قابل توجه برای تامین تجهیزات و منابع لازم اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: برنامه ابلاغی از سوی شرکت مخابرات ایران برای تعداد مشتریان فعال در سال گذشته ۱۲ هزار و ۲۵۱ مشترک بود که با تلاش همکاران این مجموعه، ۱۲ هزار و ۳۱۸ مشترک فعال در استان ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: تامین و افزایش پهنای باند اینترنت، ارتقای بستر و ظرفیت‌های انتقال با استفاده از تکنولوژی‌های روز، توسعه ظرفیت UP LINK، افزایش پورت‌های ADSL به تعداد چشمگیر، نصب و راه اندازی سوییچ و افزایش ظرفیت سامانه BRAS از جمله اقدامات انجام شده در سال گذشته در سطح استان است.

به گفته حکمت تعداد پورت های نصب شده در استان ۱۷۲ هزار و ۳۴۲ مورد است که  از این تعداد ۱۳۶ هزار و ۸۹۵ پورت به متقاضیان ساکن در نقاط شهری و روستایی واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: مخابرات آمادگی دارد در صورت اعلام نیاز سازمان‌ها و یا شرکت‌های متقاضی، زیرساخت‌های ارتباطی بر بستر فیبرنوری را در تمام نقاط داخل شهری استان ایجاد کند.  

او می گوید: در صورت وجود امکانات در نقاط مختلف و بر اساس زیرساخت‌های موجود، واگذاری امتیاز تلفن ثابت بر بستر فیبر نوری صورت خواهد گرفت و در سایر نقاط نیز بر اساس امکانات کابل مسی، امتیاز تلفن ثابت واگذار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات کردستان اینترنت پرسرعت اتصال روستاها سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از امروز احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات خوزستان و در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: از فردا تا روز سه شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان خوزستان وجود خواهد داشت.

سبزه زاری عنوان کرد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتاً فعالی استان خوزستان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۹.۲ و کمینه دمای ۲۲.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6089931

دیگر خبرها

  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت