Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@14:01:07 GMT

تصویر منتشرنشده از حاج قاسم سلیمانی و سردار حجازی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۵۳۲۸

تصویر منتشرنشده از حاج قاسم سلیمانی و سردار حجازی

آیین نخستین سالگرد شهادت سردار سرلشکر سید محمد حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح دیروز در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

«پدر موشکی حزب‌الله لبنان» لقب کدام سردار ایرانی است ؟ + عکس رونمایی نیروی هوافضای سپاه از دو شهر زیرزمینی پهپادی و موشکی

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح،سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار سید قاسم قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و تعداد دیگری از شخصیت‌ها و مسئولین حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۱۲۱۲

کد خبر 1621964

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سردار حجازی سردار سلیمانی نیروی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تصویری اظهار کرد: ما به نمایندگی از ملت ایران عملیات وعده صادق را دنبال کردیم و خداوند به ما توفیق داد.

وی افزود: البته اگر هر کسی از مردم بسیار خوب و بی‌نظیر ما که در دنیا مثال زدنی هستند، این مسئولیت را داشتند و این وظیفه به آن‌ها محول می‌شد حتماً همین کار را انجام می‌دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود. از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تقریباً ۱۳ روز طول کشید تا عملیات وعده صادق اجرا شد، ما هر روز مطالبه مردم را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند