Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-08@18:46:09 GMT

عبداللهی مربی تیم ملی تکواندوی لبنان شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۵۴۱۶

عبداللهی مربی تیم ملی تکواندوی لبنان شد

ملی پوش سابق تکواندو ایران تا پایان سال ۲۰۲۲ به عنوان مربی با تیم ملی لبنان همکاری خواهد کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، فرزاد عبداللهی قهرمان سابق تکواندو کشورمان، برای هدایت تیم ملی تکواندوی لبنان؛ به عنوان مربی وارد این کشور شد.

او علاوه بر هدایت یک تکواندوکار این کشور که شرایط‌ حضور در رقابت‌های گرندپری را دارد، در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی لبنان را هدایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی اخیرا با شاگردان خود در جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی ایران شرکت کرد و یکی از تکواندوکاران این کشور صاحب نشان برنز شد.

عبداللهی ابتدا برای همکاری با یک تیم باشگاهی تکواندو راهی لبنان شده بود که عملکرد وی مورد توجه مسئولان فدراسیون این کشور قرار گرفت تا کار خود را با تیم ملی لبنان ادامه دهد.

فرزاد عبداللهی سابقه حضور در تیم ملی تکواندوی ایران در رده‌های سنی مختلف را دارد و با این تیم سال ۲۰۱۱ عنوان قهرمانی جهان را در رقابت‌های کره جنوبی کسب کرده است.

علاوه بر طلای قهرمانی جهان، طلا، نقره و برنز جام جهانی، ۲ طلا و یک نقره بازی‌های آسیایی، برنز بازی‌های آسیایی، طلای غرب آسیا، برنز دانشجویان جهان و ۲ طلای جام باشگاه های آسیا از جمله افتخارات فرزاد عبداللهی است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: فرزاد عبداللهی ، تکواندو

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فرزاد عبداللهی تکواندو فرزاد عبداللهی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوید تیلور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد/ رقیب یزدانی مربی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دیوید تیلور رقیب دیرینه و سنتی حسن یزدانی پس از شکست مقابل آرون بروکس آمریکایی در انتخابی تیم ملی و از دست دادن المپیک پاریس از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

بعد از شکست دیوید تیلور، باشگاه کشتی اوکلاهوما کاوبوی به او پیشنهاد مربیگری داد و تیلور هم با پذیریش این پیشنهاد برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و به عنوان مربی تمام وقت در آمریکا مشغول به کار شد.

کد خبر 6098948 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • دیوید تیلور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد/ رقیب یزدانی مربی شد
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس