Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار تبریز بر حفظ هویت تاریخی محدوده پارک بزرگ و همچنین توجیه اقتصادی این پروژه و اقتصاد زودبازده آن تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ یعقوب هوشیار ظهر امروز در نشست بررسی طرح پارک بزرگ تبریز اظهار کرد: تأمین انرژی پارک بزرگ و به‌خصوص بهره‌مندی از انرژی‌های پاک باید در طرح احداث این پارک مد نظر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولویت‌بندی پروژه‌های موجود در طرح پارک بزرگ و همچنین بازدهی اقتصادی سریع ناشی از اولویت اجرایی صحیح طرح‌ها نیز می‌تواند عملیات اجرایی این پارک را تسریع بخشد.  

شهردار تبریز تصریح کرد: پروژه پارک بزرگ علاوه بر بعد زیست‌محیطی آن، بعد تاریخی و فرهنگی نیز دارد و باید تا حصول نتیجه مطلوب جلسات مستمر با حضو را شناسان و مشاوران طرح برگزار شود.  

محمد عزتی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز نیز در این جلسه با مروری اجمالی بر پیشینه پارک بزرگ  گفت: طرح‌های توسعه شهری تبریز و ضرورت جمع بندی نقشه جامع و تصویب آن با رویکرد باغی و زراعی مورد تاکید شورای‌عالی شهرسازی قرار گرفته است.  

وی افزود: این پارک در دو بخش حفاظتی و مجموعه‌های تفریحی و رفاهی احداث می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز پارک بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز، چهار نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انفجار گازهای متراکم فاضلاب در پارک پرواز چهار مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: حادثه عصر امروز یکشنبه، که بر اثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد ۴ نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

به گزارش ایمنا، ️انفجار چاه فاضلاب در شهرک پرواز تبریز به دلایل نامشخص موجب خسارت به شهروندان شد. به گفته شاهدان عینی درب فاضلاب بعد از پرتاب شدن به هوا بر روی خودروی سواری رانا فرود آمده است که موجب مصدومیت شدید چهار نفر شده است.

کد خبر 748910

دیگر خبرها

  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد