Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران ، امیر کیومرث حیدری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران با گرامی داشت روز ۲۹ فروردین (روز ارتش جمهوری اسلامی ایران) گفت: امروز آنچه برای نیروی زمینی از اهمیت برخوردار است، موضوع ولایی بودن و ولایت مدار بودن است و امروز رهبر معظم انقلاب  امر به جهاد تبیین فرمودند و  ارتش جمهوری اسلامی در این عرصه پیش قدم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با طرح این سوال که چرا جهاد تبیین؟ افزود:  نیاز فوری و قطعی امروز ما جهاد تبیین است زیرا دشمنان این نظام مواردی را  که هویت انقلابی به آن مرتبط است و ارزش های انقلابی ما به آن مفتخر است را نشانه گیری کرده‌اند و باید در جهاد تببین،  انقلابی بودن و ولایی بودن و ولایی ماندن را تبیین کنیم تا این خیال دشمن به نیستی و فراموشی سپرده شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: اولین و محوری ترین هجمه دشمن به اصل ولایت فقیه و بعد اقتصاد و فرهنگ‌ جامعه اسلامی و قرآنی و توان دفاعی نیروهای مسلح است.

حیدری افزود:در نیروهای مسلح مخصوصا در ارتش، اعتقاد ما براین است ولایت فقیه صراط مستقیم ما و بالاترین نعمت است که خدا ما را از آن بهره مند کرده است.

وی تاکید کرد: در موضوع توان دفاعی که در جهاد تبیین باید مبادرت  به آن داشته باشیم امروز بایداین سوال پیش بیاید چرا دشمنان توان دفاعی ما را مورد هجمه قرار دادند؟ زیرا در روی این جغرافیای هستی تنها نیروهای مسلحی که توانسته روی پای خود بایستد، نیروهای مسلح و نیروی زمینی  است.

حیدری ادامه داد: اقتدار دفاعی به این نیست که مثل کشورهای حاشیه خلیج فارس کشور را به انبار باروت و  به انبار مهمات بیگانه تبدیل کنیم، زیرا استمرار ندارد؛ بلکه بنیان توان دفاعی ، خودکفایی است که این موضوع در ارتش جمهوری اسلامی از روزی که مستشاران امریکایی این کشور را ترک کردند به منصه ظهور رسیده است.

وی افزود:  حضور امروز ما در مرزها به معنای این نیست که خطری ما را تهدید می کند بلکه حضورمان بدلیل  اشراف اطلاعاتی بیشتر است.

وی افزود: از مولفه های دیگر اقتدار ما این است که در منطقه، نیروهای مسلح بودند که هیمنه پوشالی امریکا را به کرات شکستند و امروز آنرا  تعقیب می کنیم که مفتضحانه منطقه را ترک کنند.


وی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت:  ما در سردرب تمام پادگان ها روز شمار نابودی شما را به صورت تابلوی روان ایجاد کردیم.

  ما هم در عرصه امنیت و هم در مردم یاری و کمک به مردم حضور داشتیم‌



وی در پایان گفت:  کشور ما از امنیت بالایی برخوردار است وشیطنت هایی که در خصوص مرزها در فضای مجازی رخ می‌دهد کار دشمن است و به آن  اعتنایی نداشته باشید. ما هم در عرصه امنیت و هم در مردم یاری و کمک به مردم حضور داشتیم‌. حضرت آقا هم  در زلزله و سیل رضایت خود را از اقدامات ما در ارتش اعلام کردند. از زمان شیوع کرونا هم ما ۲۸ بیمارستان و ۱۲ هزار کادر پزشکی مجرب داشتیم و ۱۰  شهید مدافع سلامت تقدیم کردیم و ۹ بیمارستان تنفسی و دایمی ساختیم و به دارایی وزارت بهداشت اضافه کردیم.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: امیر کیومرث حیدری اسرائیل نیروهای مسلح جهاد تبیین توان دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است

امیر سرتیپ غلامعلیان، گفت: امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفع هرگونه تهدیدی برای همگان آشکار است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش گفت: خداوند متعال را شاکریم که در سایه رهبری فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، اتحاد، همدلی، هم‌افزایی و تعاملی که بین نیروهای مسلح کشور وجود دارد، خار چشم دشمنان اسلام شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) اظهار کرد: ایشان در بیانات خود، عملکرد نیروهای مسلح را توأم با تدبیر، آگاهی از مسائل راهبردی و رعایت مصلحت، عزت و حکمت نظام دانسته‌اند. این عوامل نشان ‌دهنده‌ سبک فرماندهی و مدیریتی خاصی است که امروز در سطح تمامی نیروهای مسلح کشور وجود دارد.

امیر سرتیپ غلامعلیان افزود: چنین سبک مدیریتی خاصی در کشور، سبب بروز بازدارندگی کامل شده است. امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفع هرگونه تهدیدی برای همگان آشکار است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به وجود وحدت بالای ارتش و سپاه تصریح کرد: اگرچه میان شرح وظایف ارتش و سپاه پاسداران، تفاوت‌هایی وجود دارد، اما هر کجا به همکاری ارتش نیاز باشد، بدون کوچک‌ترین تعللی به همکاری و همیاری با دیگر نهادها و نیروهای خدمت‌رسان به کشور اقدام می‌شود. به همین دلیل است که همواره اشاره می‌شود که اتحاد و یکپارچگی میان ارتش و سپاه پاسداران، برادرانه و ریشه‌ای است.

در بخش دیگری از دیدار، سردار سرتیپ دوم نظری با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران، جزو انقلابی‌ترین ارتش‌ها است، گفت: امروز ارتش ما یکی از انقلابی‌ترین و مردمی‌ترین ارتش‌ها است؛ ارتشی که از ابتدای پیروزی انقلاب همواره به طور مستمر و یکنواخت به ارزش‌های انقلاب نزدیک‍تر شده و به پاسداری از آن پرداخته است.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: در سیل رودبار جنوب مشاهده کردیم که ارتش از تمامی ادوات و توان مهندسی خود، برای حل سریع‌تر مشکلات مردم استفاده کرد و این همراهی، همدلی، یک‌زبانی و یک‌هدف بودن در برنامه‌های ارتش و سپاه پاسداران، در اقصی نقاط کشور علی‌الخصوص در استان کرمان به خوبی دیده می‌شود.

سردار سرتیپ دوم نظری در پایان خاطرنشان کرد: وجود انعطاف، تفاهم، همدلی و هم‌زبانی زیاد در همه زمینه‌ها میان ارتش و سپاه، باعث افتخار و کسب روحیه بیشتر و خدمت صادقانه‌تر به مردم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • مکرون: خطر نابودی اروپا وجود دارد/ برای رویارویی تجهیز نیستیم
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد