Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه میدانگاه امامزاده صالح (ع) به عنوان یک پلازای فرهنگی، مذهبی با المان‌های ایرانی-اسلامی در جوار آستان مقدس امامزاده صالح (ع) در آخرین مراحل بهره‌برداری قرار دارد.

به گزارش ایران اکونومیست، حمید رضا حاجوی شهردار منطقه یک تهران با اشاره به پروژه میدانگاه امامزاده صالح(ع) اظهار کرد: این پروژه در مساحتی نزدیک به ۶ هزار متر مربع احداث شده که در مراحل پایانی خود قرار دارد و با افتتاح آن در ایام ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری مراسم های فرهنگی، مذهبی و ساماندهی فضای اطراف حرم مطهر، بازار تاریخی تجریش، رود دره مقصود بیک و جذب بیشتر گردشگران خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه یک با اشاره به اینکه بخش خصوصی نقش مهمی در اجرای پروژه های شهری و بهبود وضعیت رفاهی و جذب گردشگر دارد، گفت: یکی از ویژگی های اجرای این پروژه مشارکت بخش خصوصی و استفاده از پتانسیل سرمایه‌گذاران در این بخش است.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی افزود: بیش از ۲۰ رواق، چهار هزار متر مربع کفپوش، ۲ عدد آبنما، ۱۴۰ گلدان چند منظوره نشیمن‌گاهی، دو فضای سرپوشیده خدماتی و...نیز در این فضا جانمایی شده و عملیات تکمیلی آن در مرحله اتمام است و پس از بهره برداری، این میدانگاه به عنوان یک کار ماندگار مدیریت شهری منطقه یک در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ماه رمضان 1401 ، شهرداری تهران ، امام زاده صالح

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ماه رمضان 1401 شهرداری تهران امام زاده صالح امامزاده صالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد

 منصوری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در حال حاضر، در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲/۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی در سال ۱۴۰۳
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال