Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مخاطبین این رسانه با ثبت سوژه انتصابات در چهارمحال و بختیاری سرعت بگیرد در سامانه فارس من، خواستار تسریع انتصابات در چهارمحال و بختیاری شدند؛ در ابتدا بد نیستم نیم نگاهی داشته باشیم به روند انتصابات در چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم تا ابعاد این مطالبه، کمی بهتر باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خبر قصد داریم از تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ که غلامعلی حیدری موفق شد از هیات دولت رای اعتماد بگیرد و به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری کار خود را آغاز کند مروری بر انتصابات صورت گرفته داشته باشیم؛ البته در این گزارش به انتصاب‌های مهم و اصلی استان می‌پردازیم و مثلا انتصاب دهیاران، شهرداران شهرهای کوچک و امثالهم را مستثنی کرده‌ایم.

بنابراین با احتساب دستگاه‌های اجرایی و اداره کل‌های دولتی، چهار معاون استاندار و ۱۰ فرماندار استان حدودا بیش از ۵۰ پست مدیریتی حساس و مهم وجود دارد.

مهم‌ترین انتصاباتی که تاکنون انجام شده است

شاید مهم‌ترین انتصاباتی که بعد از آغاز به کار استاندار جدید انجام شده بتوان به انتصاب چهار معاون استانداری و پنج فرماندار شهرستان‌های اردل، کوهرنگ، فارسان، بن و سامان اشاره کرد.

همچنین در حوزه ادارات کل غیرستادی بیرون از استانداری و سازمان‌های دولتی می‌توان به انتصاب مدیران میراث فرهنگی، علوم پزشکی، منابع طبیعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بهزیستی، آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، بنیاد شهید، دانشگاه شهرکرد و فنی و حرفه‌ای اشاره کرد.

ادارات مهمی که هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند

این درحالی است که تقریبا هشت ماه بعد از آغاز به کار دولت جدید و پنج ماه بعد از انتصاب نماینده عالی دولت در استان هنوز تکلیف برخی از ادارات مهم مخصوصا در حوزه مسائل اقتصادی استان از جمله راه و شهرسازی، برنامه و بودجه، بنیاد نخبگان، سازمان صمت، سازمان جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، اقتصاد و دارایی، مدیران عامل بانک‌های مهم و بزرگ، فرمانداری‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، خانمیرزا و کیار، محیط زیست، ورزش و جوانان و... هنوز مشخص نشده است.

نظر رئیس‌جمهور در مورد روی کار بودن بانیان وضع موجود

این درحالی است که رئیس دولت اخیرا در جمع ذاکران و مداحان تاکید کرده است: دولت به همه احترام می‌گزارد اما بی‌تردید کسانی که بانیان وضع موجود هستند و مردم از عملکرد آنان رضایت ندارند، نباید در عرصه‌های مدیریتی مورد استفاده قرار بگیرند. داشتن روحیه انقلابی، جهادی و کارآمد بودن از محورهای مورد تأکید این دولت است.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: انتصابات چهارمحال و بختیاری استانداری مرور مدیران کل انتصاب مدیران استاندار چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری دولت جدید دولت سیزدهم چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها

قطره از بارش‌ پراکنده باران در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: بیشترین بارش‌ها برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی

کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری از عشایر و کوهنوردان خواست: از اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری