Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:15:52 GMT

هفت بیمار کرونایی در سمنان تحت مراقبت ویژه قرار دارند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۵۸۳۶

هفت بیمار کرونایی در سمنان تحت مراقبت ویژه قرار دارند

به‌ گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان روز جمعه اعلام کرد: طی ٢۴ ساعت گذشته در این استان، ۶۵ فرد مشکوک به کووید ۱۹ به مراکز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و ۵۶ نفر نیز به مراکز دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برای درمان کرونا مراجعه کردند.

۱۲۱ فرد مشکوک به کرونا در شبانه‌ روز گذشته به مراکز درمانی استان مراجعه کردند و جواب آزمایش ۲۸ فرد مثبت بود که ۲۵ نفر جزو موارد مثبت سرپایی بودند و سه نفر نیز بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان شبانه‌روز گذشته را بدون فوتی کرونایی ثبت و تعداد کل بستری شدگان جدید طی روز جمعه در استان سمنان به دلیل کرونا را پنج نفر عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، در آخرین رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان سمنان، شهرستان‌های سرخه و آرادان در وضعیت نارنجی و شهرستان میامی، شاهرود، دامغان، سمنان، مهدیشهر و گرمسار زرد کرونایی شدند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سمنان دانشگاه های علوم پزشکی ستاد ملی مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی دامغان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سمنان دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا سمنان دانشگاه های علوم پزشکی ستاد ملی مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی دامغان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است

 علیرضا ملاشاهی  فرماندار ویژه شهرستان زابل در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و مربیان افتخارآفرین زابل، اظهار کرد: لوح تقدیر و کاپ‌هایی که در دستان شما است نتیجه غیرت و همت مثال زدنی مردمان دانشمند، هنرمند و عزتمند سیستان است که توانستند تمام مشکلات و موانع را پشت سر بگذارند.

وی افزود: در آینده مطمعنا شما باید چرخ توسعه سیستان را در دست بگیرید و آنچه که مرز و حد و حدودی ندارد دانش است، هر آنچه که می‌توانید در این حوزه‌ها خودتان را تقویت کنید.

معاون‌ استاندار سیستان و بلوچستان فرماندار ویژه شهرستان زابل با بیان اینکه، آن چیزی که این استان را در مسیر آبادانی، توسعه و بالندگی قرار می‌دهد همدلی و هم افزایی، یکدلی و یکرنگی است، تاکید کرد: باید دست در دست هم پله‌های افتخار و مسیرهای آینده‌سازی را در این استان طی کنیم و آستانه تحمل را جهت بالا بردن پذیرش انتقادات بالا ببریم تا از اتفاقاتی از نوع تفرقه و دوگانگی اجتناب کنیم و بصیرت داشته باشیم که در این دام‌ دشمن که باعث سرخوردگی استان می‌شود گرفتار نشویم.
وی افزود: امروز اتفاقات خوبی در سیستان به لحاظ بعد تجاری، صنعتی و ایجاد مبادلات تجاری بین چابهار، میلک، افغانستان و کشورهای همسایه رخ داده که می‌تواند این استان را به اوج شکوفایی برساند.
ملاشاهی ادامه داد: خودتان را دست کم نگیرید، سیستان‌وبلوچستان و فرزندان این منطقه دارای استعدادهای خاص و ویژه هستند، آنچه باعث افتخار شما خواهد شد تلاش و کار کردن است باید کار و تلاش کنید چرا که خداوند به سعی و تلاش شما برکت می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند