Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص آماده‌سازی ورزشگاه حافظیه برای میزبانی در سه بازی خانگی این تیم در لیگ برتر بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص آماده‌سازی ورزشگاه حافظیه یا پارس برای میزبانی در سه بازی خانگی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

به واقع کدام پدیده را سراغ دارید که بتواند همزمان بخش عظیمی از جامعه را خوشحال کند و آن‌ها را به شور و نشاط وادارد؟ با وجود تمام مشکلات معیشتی و کرونا و گرفتاری‌های روزمره وقتی تیم فجر شهید سپاسی قرار بود در برابر یک تیم دیگر در شیراز و ورزشگاه حافظیه در یک مسابقه حساس به میدان برود مردم ورزش دوست استان فارس بار دیگر هم نفس و همدل شدند و همه برای یک هدف که نتیجه مثبت تیم محبوبشان باشد از ته دل دعا و هر یک به نوعی انرژی مثبت خود را به کالبد تیم منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال دقیقا همانند زندگی است، این تیم مزین به نام شهید بزرگوار حاج مجید سپاسی را می‌توان به عنوان نماد یک خانواده بزرگ ارزشی به نام استان فارس در نظر گرفت. دیدیم که صعود غرورانگیز این تیم به لیگ برتر فوتبال ایران چه اثرات مثبت زیادی در بین مردم داشت و یک لبخند عمیق هرچند گذرا را بر لب‌های آن‌ها نشاند و از دور افتاده‌ترین نقاط روستا‌ها تا مرکز استان تقریبا این صدای شادی و نشاط را همزمان با هم فریاد زدند. این معجزه فوتبال است، اما به واقع چرا در این شرایط تیم فجر شهید سپاسی نتواند از این پتانسیل با ارزش هوادار و رسانه‌ها در بازی‌های خانگی استفاده نماید؟ چرا هواداران ما باید از کمترین حقی که همانا دیدن بازی‌های خانگی تیم محبوبشان است محروم باشند؟

باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی با وجود مشکلات اقتصادی و آن هم به دلیل کیفیت نامناسب ورزشگاه‌های موجود در استان، مجبور شد یک بازی خانگی خود را در شهر مشهد مقدس و محروم از حمایت هواداران و رسانه‌های محلی انجام دهد. با این تفاسیر و در سه بازی باقیمانده خانگی باشگاه به‌صورت مصرانه از همه مسئولین و دست اندرکاران محترم استان تقاضا دارد تا زمان باقی‌مانده تا اولین بازی مهم مقابل تیم نفت مسجدسلیمان همت و تلاش مضاعف نموده و تحت هر شرایط ممکن ورزشگاه خاطره‌انگیز حافظیه یا پارس را برای میزبانی بازی‌های فجر شهید سپاسی مهیا نمایند.

این کمترین خواسته باشگاه از مسئولین محترم استان می‌باشد آن هم در شرایطی که همه ما می‌دانیم حضور تماشاگران خوب و باتعصب شیرازی و رسانه‌ها و … در استادیوم چقدر می‌تواند به موفقیت و نتیجه‌گیری تیم کمک نماید.

بیشتر بخوانید: ادعای جدید سرمربی خلیج فارس ماهشهر: آمده‌ایم که قهرمان جام حذفی شویم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال فجرسپاسی شیراز استادیوم حافظیه شیراز لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فجر فدراسیون فوتبال فجرسپاسی شیراز لیگ برتر فوتبال ورزشگاه حافظیه فجر شهید سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم

دریافت 35 MB

به گزارش همشهری آنلاین این ویدیو نسخه تصویری است از سروده‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در آستانه‌ عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، یک بیت از آن در جلسه‌ای توسط ایشان خوانده شد.

کد خبر 848220 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!