Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید گشول در خطبه‌های امروز نماز دشمن شکن جمعه کوار ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، آن حضرت را مجمع فضیلت‌ها، الگوی نفاق ستیزی، الگوی حلم و بردباری، تجلی تام احسان الهی و پناهگاه فقرا و بینوایان دانست و اظهار کرد: روز ولادت آن حضرت روز اکرام و تکریم خیرین و هفته کمک به محرومان و مستضعفان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لازم است تا در هفته اکرام ایتام از نیکوکاری‌ها، ایتام، فقرای خویشاوند و از خانواده‌های بدسرپرست حمایت کنیم تا فرهنگ امام حسن مجتبی علیه‌السلام و فرهنگ اهل‌بیت را توسعه و گسترش داده شود.

امام جمعه کوار با استناد به سخنان گهر بار امام دوم شیعیان امام حسن مجتبی علیه‌السلام که فرمودند پیش‌از این‌که پاره‌های عذاب و درهم‌کوبنده لذات برسد به عمل و تلاش مبادرت کنید، تاکید کرد: دنیا ناپایدار، ناایمن و تکیه‌گاهی نااستوار است که می‌طلبد از عبرت‌ها پند بگیریم و از پندهای الهی بهره‌مند شویم.

حجت الاسلام گشول دره سیبی در بخش دیگری از خطبه‌های خود به دغدغه جدی باغداران و کشاورزان این شهرستان به دلیل خسارات وارده سرمای بهاره به باغات و زمینهای زارعی اشاره و ابراز کرد: نماینده مردم کوار در مجلس شورای اسلامی به همراه قائم‌مقام صندوق خسارت کشاورزان برای بازدید از زمین‌ها و باغ‌های سرمازده و خسارت‌دیده حضور میدانی پیدا کرده وموضوع را پیگیری کرده اند که امیدواریم این‌موضوع به صورت جدی دنبال و از کشاورزان خسارت‌دیده و زیان‌دیده بصورت جدی حمایت و موضوع تا حصول نتیجه پیگیری کامل شود.

خطیب جمعه کوار تصریح کرد: در سال تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین، دانش بنیان شدن کشاورزی در گرو این است که فناوری‌های نوین و دستاوردهای علمی روز به کشاورزان آموزش داده شود و تجهیزات لازم در اختیار آنان قرار بگیرد.

وی متذکر شد: مسئولان مشکلات کشاورزان را به دانشگاه‌ها و مراکز علمی ارجاع دهند تا راهکار علمی برای جلوگیری از سرما زدگی محصولات و دیگر خسارات احتمالی به بخش کشاورزی و باغی ارائه شود.

کد خبر 5467475

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر کوار سرمازدگی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرد و غبار آمار کرونا ماه رمضان 1401 خراسان رضوی آلودگی هوا هفته هنر انقلاب اسلامی مشهد انقلاب اسلامی هنر گرگان ماه مبارك رمضان جام جهانی 2022 قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم

دریافت 11 MB کد خبر 6095307

دیگر خبرها

  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • آموزش و پرورش بوشهر ویژه‌تر دیده شود/ لزوم ساخت کلاس‌های درس جدید
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • تصاویری از حضور ساکنان خسارت دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • حضور دادستان شفت در بین ساکنان خسارت دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱