Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر سیرجان اظهارداشت: دولت و مسئولان از مشکلات اقتصادی، معیشتی و گرانی‌های سرسام‌آور غفلت نکنند و دست واسطه گران و دلالان که بر تورم دامن می زنند باید در سیاست های اقتصادی قطع شود.

وی تاکید کرد: باید در عمل گام‌های اساسی در این زمینه برداشته و مایجتاج مردم و خدمات با قیمت مناسب تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسینی از گرانی های سرسام آور در شهرستان سیرجان که نسبت به سایر نقاط کشور بیشتر است انتقاد کرد و گفت: این گرانی های کاذب اعم از مسکن یا اجاره بهای آن، خدمات و سایر کالاها بدون هیچ دلیل منطقی و نظارتی همچنان ادامه دارد که بایستی کار اساسی و برنامه ای عملیاتی در این زمینه توسط مسئولان انجام شود.

وی اظهارداشت: با فوریت باید کارگروهی تشکیل و راهکارهای لازم عملیاتی شود.

حجت الاسلام حسینی همچنین به دیدار مسئولان نظام با رهبری معظم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: در توصیه های معظم له پیشرفت کشور همراه با  حل مشکلات مردم است و اگر در موضوعی، بین توجه مردم به ما و رعایت مصالح عمومی کشور تعارضی پیش آید، باید منفعت خود را نادیده بگیریم و به مصالح عمومی توجه کنیم.

وی در ادامه به ابلاغ سیاست های کلی تامین اجتماعی توسط رهبر معظم انقلاب نیز اشاره و تاکید کرد: معظم له نظر خویش را اعلام کردند که در این مهم همه جوانب دیده شده لذابه طور قطع رفاه عمومی، رفع فقر و محرومیت را به دنبال خواهد داشت و امیدواریم امسال از این نظر سال موفقی باشد.

امام جمعه سیرجان همچنین ۲۹ فروردین روز ارتش را نیز گرامی داشت و بر بهره گیری بیشتر از برکات ماه مبارک رمضان و شب های قدر تاکید کرد.

شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها کرمان سیرجان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سیرجان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کرمان سیرجان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن