Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح ویژه ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان به منظور حفظ کرامت انسانی بانوان، امنیت روانی و آرامش خاطر آنها؛ با همکاری پلیس مترو در حال اجراست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، برای حفظ حریم واگن‌های بانوان و احترام به حقوق شهروندی مسافران، اقدامات متعددی از جمله فرهنگ‌سازی، آموزش شهروندی و همچنین تذکر به خاطیان به طور منظم انجام می‌شود، اما در چند روز گذشته طرح ویژه ممانعت از ورود آقایان و دستفروشان مرد به واگن بانوان با جدیت بیشتری در حال اجراست و پرسنل انتظامات این شرکت با همراهی پلیس مترو ضمن تذکر به آقایان و دستفروشان مردی که وارد واگن بانوان شدند آن‌ها را به سمت مسیر‌های خروج راهنمایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، شکایت از ورود آقایان در واگن بانوان یکی از پرتکرارترین شکایت‌های مردمی در حوزه متروست که حل آن نیازمند یاری و همراهی شهروندان محترم در رعایت هنجار‌های اجتماعی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ورود آقایان واگن بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد

طهمورث حیدری رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره آموزشی با حضور ۱۶ مربیان کشوری فوتسال از استان‌های تهران، اصفهان، بندرعباس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

برگزاری دوره مربیگری فوتسال در شهرکرد

حیدری با اشاره به اینکه این دوره در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان استان و کشور در حال اجراست، گفت: این برنامه آموزشی در تقویم ورزشی امسال پیش‌بینی شده بود و با موافقت فدراسیون فوتبال و AFC در شهرکرد درحال اجراست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۵ هزار ورزشکار در رشته‌های فوتسال و فوتبال در استان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده است.

حیدری افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ مربی در استان در رشته فوتسال و فوتبال شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • زاکانی: ورود اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی دارد | می خواهند قراردادمان با چین را منحل کنند اما نمی توانند
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی