Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@16:09:19 GMT

ناراحتی گل‌محمدی از انتشار اخبار باشگاه

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۶۱۴۰

ناراحتی گل‌محمدی از انتشار اخبار باشگاه

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، تیم ها به تکاپو افتاده اند تا زودتر با بازیکنان مد نظر سرمربی وارد مذاکره شوند و البته به صورت موازی، تمدید قرارداد با بازیکنان کلیدی نیز در دستور کار باشگاه ها قرار دارد.

با داغ شدن اخبار نقل و انتقالات، اخبار زیادی پیرامون باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از انتشار عکس جلسه درویش با علیرضا حقیقی تا گمانه زنی ها برای برگشت بازیکنان لژیونر به این تیم!

شایعات؛ از عکس تا مصاحبه و گمانه زنی!

روز گذشته عکسی از علیرضا حقیقی و درویش در فضای مجازی منتشر شد که بسیاری از هواداران در اینستاگرام اعلام کردند که قرار است حقیقی به پرسپولیس بازگردد. از طرفی علیرضا بیراوند در مصاحبه های مختلفی برای بازگشت به جمع سرخپوشان چراغ سبز نشان داده است و درصورت پیشنهاد رسمی پرسپولیس، به این تیم باز می گردد.

پیش از این‌ها نیز، از پرسپولیس به گوش می رسید که لژیونرهای این تیم یعنی کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده جهت تقویت خط دفاعی این تیم قرار است با پرسپولیس وارد مذاکره شوند.

تکذیب کنید!

با انتشار این اخبار در فضای رسانه و مجازی و طبق شنیده های خبرنگار ایسکانیوز، یحیی گل‌محمدی طی تماسی با رضا درویش از این وضعیت ابراز نارضایتی کرده است و گفته است بهتر است اخبار به صورت خصوصی در باشگاه باقی بماند.

از این رو امروز مدیر رسانه پرسپولیس در مصاحبه با رسانه ها، کل اخبار مربوط به نقل و انتقالات پرسپولیس را تکذیب کرد و اعلام کرد که هنوز اتفاقی نیفتاده است.

باید دید که پرسپولیس در نقل و انتقالات چه بازیکنانی را جذب می کند و کدام بازیکنان در لیست مازاد این تیم قرار می گیرند؟

هومن جعفری کد خبر: 1136749 برچسب‌ها فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...

پرسپولیس در جام حذفی باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت. یک دیدار جذاب و پرگل که ۱۲۰ دقیقه تماشاگران را در هیجان نگه داشت و سرانجام در ضیافت پنالتی بلیط صعود به میزبان رسید.

حذف پرسپولیس به عنوان مدافع قهرمانی آنقدر اتفاق مهمی بود که روی خیلی از اخبار و حواشی سایه بیندازد، اما وقتی که غبار هیجان بخوابد، وظیفه کارشناسان است که حقایق بازی را ببینند و آنالیز کنند.

در این مسابقه پرسپولیس ضعف‌های عجیب و غریبی داشت، اما بازیکنان درخشانی هم داشت. بازیکنانی مثل آل‌کثیر و اورونوف که در همان دقایق ابتدایی نیمه اول تیم مهمان را دو گل پیش انداختند. عیسی در وقت اضافه هم دوباره گل زد.

این روز‌ها خیلی‌ها از کیفیت کار مربی برزیلی پرسپولیس صحبت می‌کنند. آشکارا سبک بازی این تیم تغییر کرده و دیگر نسبت به زمان گل‌محمدی با تیم محتاطی طرف نیستیم. تیمی که بعد از زدن هر گل به فکر زدن گل‌های بعدی است و، چون به حمله فکر می‌کند، در دفاع هم زیاد غافلگیر می‌شود.

همه این حرف‌ها تکراری است، اما یک حقیقت پنهان هم دارد. اینکه هر مربی سیستم و روش بازیش را بر اساس داشته‌هایش طراحی می‌کند. تصور کنید اگر همین دو بازیکن در اختیار یحیی گل‌محمدی بودند چقدر می‌توانست در نتایج این تیم و سرنوشت نیمکت پرسپولیس موثر باشد!

بدون شک داشتن همین دو بازیکن یعنی عیسی و اورونوف در دور رفت می‌توانست چنان تغییری ایجاد کند که یحیی گل‌محمدی حالا حالا‌ها امپراطور سرخ باقی می‌ماند. به خصوص در شیوه بازی تیم یحیی که خط دفاعی سر و سامان بهتری داشت و گل زدن به این تیم سخت بود.

در این سال‌ها تیم یحیی اکثر مواقع وقتی گل اول را می‌زد و جلو می‌افتاد، برنده بازی بود و هر زمانی این تیم از داشتن یک بازیکن تمام کننده و گلزن رنج می‌برد پرسپولیس هم به دردسر می‌افتاد. فقط فرض کنید حتی یکی از این دو بازیکن در تیم یحیی حضور داشتند که فرصت‌های بالای ۷۰ درصدی را همیشه گل می‌کنند، آن وقت الان چقدر همه چیز تفاوت داشت!

 

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است