Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: انتفاضه مردم فلسطین وارد فاز جدیدی شده و شکل آن نیز تغییر کرده است و این نوید بخش نابودی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک است.

وی همچنین با اشاره به موضوع شرکت‌های دانش بنیان و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره، عنوان کرد: شرکت‌های دانش بنیان باید ماهیت گشاینده مشکلات موجود باشد و مراقب باشیم که از مسیر خود خارج نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بندرعباس همچنین بیان داشت: از برکات سفرهای استانی رییس جمهور، ارتباط با مردم و اتخاذ تصمیماتی فراتر از بودجه معمول استان‌ها است که رهاورد آن رشد و رونق پروژه‌ها در استان‌ها است.

عبادی‌زاده به بخش دیگری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب با کارگزاران نظام اشاره و تأکید ایشان بر بکارگیری منابع ارزی آزاد شده در مسیر رونق تولید و تقویت زیرساخت‌های کشور را نشانه هوشمندی و دوراندیشی ایشان دانست و گفت: همچنین در زمینه برخورد با رانت خواران در بهره‌مندی از سودجویانی که از منابع بانکی استفاده اما تسهیلات را باز نمی‌گردانند، افشای اسامی آنان نشانه جهت‌گیری خوبی است.

وی تأکید کرد: یکی 20 میلیون از بانک وام گرفته و هر هفته برای او و ضامنش بابت دیر شدن یک یا دو قسط اخطاریه می‌رود اما برخی منابع کلان بانکی را گرفته و معلوم نیست به کجا برده‌اند و لذا بر دولت واجب است که اقدام فوری کرده و این منابع را به نظام بانکی بازگردانند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان از تلاش‌های بنیادمسکن در هرمزگان تقدیر و اظهار کرد: در روستاها اقدامات خوبی انجام شده است و این نهضت تولید مسکن در کشور باید با جدیت پیگیری شود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: عبادی زاده نماز جمعه هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان

سپهر زارعی معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: یک دستدار میراث فرهنگی ۹ شئ تاریخی به دست آمده در شهرستان حاجی آباد را به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تحویل داد.

وی افزود: این اشیاء شامل سکه، انگشتر و مهر متعلق به دوره ساسانی، صفویه و قاجاریه است.

معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: اشیاء پس از بررسی نهایی به موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس تحویل داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • رییس عدلیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی