Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@22:43:12 GMT

پیش‌بینی بورس فردا ۲۷ فروردین ۱۴۰۱+ اخبار لحظه‌ای

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۶۳۲۴

پیش‌بینی بورس فردا ۲۷ فروردین ۱۴۰۱+ اخبار لحظه‌ای

به زودی شاهد ارسال گزارشات ۱۲ ماهه شرکت‌های بورسی هستیم و منجر به تغییر پی بر ای تعادلی بازار سرمایه خواهد شد، بر اساس آخرین اطلاعات از گزارشات ماهانه عملکرد اغلب شرکت‌ها خوب بوده است و شناسایی سودهای خوبی خواهند داشت این اتفاق می‌تواند تأثیر مثبتی بر روند بازار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دلار در بازار آزاد به محدوده ۲۷ هزار ۸۵۰ تومان رسیده است و کانال ۲۸ هزار تومانی را از دست داده که می‌تواند بر بازار روز شنبه تأثیر منفی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازار از لحاظ تکنیکالی توانست مجدد حمایت مهم خود را باز پس گیرد و به محدوده یک میلیون ۴۵۴ هزار واحد برسد که می‌تواند تأثیر مثبت در بازار داشته باشد.

به زودی شاهد ارسال گزارشات ۱۲ ماهه شرکت‌های بورسی هستیم و منجر به تغییر پی بر ای تعادلی بازار سرمایه خواهد شد، باید دید عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌ها چگونه بوده است، بر اساس آخرین اطلاعات از گزارشات ماهانه عملکرد اغلب شرکت‌ها خوب بوده است و شناسایی سودهای خوبی خواهند داشت این اتفاق می‌تواند تأثیر مثبتی بر روند بازار داشته باشد.

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران طی نامه‌ای مستدل به وزیر صمت درخواست کرد که عوارض صادراتی وضع‌شده بر محصولات زنجیره فولاد لغو و مفاد مصوبه این وزارتخانه در خصوص اعمال عوارض پلکانی بر صادرات فولاد، نادیده گرفته شود که این اتفاق می‌تواند تأثیر مثبت بر روند بازار شنبه داشته باشد.

کد خبر 568565

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیش بینی بورس امروز پیش بینی بورس فردا پیش بینی بورس اخبار پیش بینی بورس پیش بینی بورس در هفته آینده کانال پیش بینی بورس پیش بینی بورس در سال 1401 پيش بيني بورس در سال 1401 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تواند تأثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه با بورس / کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با کاهش ۴۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار واحدی ایستاد.

بیشتر بخوانید: جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۱۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۹۷۵ واحدی قرار گرفت.

کد خبر: 1229106 برچسب‌ها بورس

دیگر خبرها

  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبار پراکنده باران و تندباد لحظه‌ای
  • هرمزگان آخر هفته بارانی می‌شود
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟