Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیبان نماز جمعه در بخش دیگری از سخنان خود ،  ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامیداشتند و افزودند : ارتش هر جا تهدیدی بوده و کشور را به خطر انداخته به عنوان سد مستحکمی عمل کرده است. 
آنان با بیان اینکه استقلال ارتش سال ۵۸ با دستور امام راحل (ره) رقم خورد و تاکنون  خود را فدای مردم و کشور کرده است گفت: ۴۸ هزار شهید ارتش گواه جانفشانی های این نیروهای خدوم و سند  پرافتخاری برای ارتش است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامان جمعه سراسر کشور همچنین در بخش دیگری از خطبه های  خود به موضوع فلسطین  اشاره کردند و با بیان اینکه فلسطین فراموش شدنی نیست چرا که پاره تن اسلام است، اظهار داشتند: امروز فلسطینی ها در مرکز حکومت جعلی رژیم صهیونیسی آرامش را از این غاصبان گرفته اند.

آنان افزودند: مسلمانان در روز قدس حمایت خود از حرکت های مردم فلسطین نشان خواهند داد

خطیبان جمعه سراسر کشور همچنین به ابلاغ سیاست‌های تامین اجتماعی از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کردند و گفتند: مسئولان باید ابلاغ سیاست‌های تامین اجتماعی را اجرایی کنند.

آنان اظهار داشتند : نابرابری‌ها در این زمینه قابل قبول نیست و تبعیض‌ها باید هر چه سریعتر برطرف شود.

 گزیده ای از خطبه‌های نماز جمعه برخی شهرها به شرح زیر است:

زاهدان /

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: شهادت میراثی است که از امامان خود به یادگار داریم و همواره در طول تاریخ دیده‌ایم که روحانیت در جهاد و شهادت همواره پیشتاز بوده‌اند.

آیت الله مصطفی محامی اظهارداشت: در رابطه با اتفاق حرم رضوی باید گفت طلبگی سربازی امام زمان عجل الله و تبلیغ دین و خدمت به مردم بوده و واقعیت طلبگی این است.
وی بیان کرد: توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام سیاست‌های شیطانی است که در طول تاریخ دشمنان اسلام همواره از آن استفاده کرده و هم‌اینک هم همین بوده و همین خواهد بود 

سمنان /

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال گفت: ایجاد و حمایت از دانش‌بنیان‌ها به منظور تحقق شعار سال مبنی بر«تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» براساس برنامه، اولویت‌بندی و نیاز سنجی باشد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی مطیعی در نماز جمعه این هفته که در مصلای شهر سمنان برگزار شد ابراز داشت: توسعه واحدهای دانش‌بنیان‌ به گونه‌ای باشد که عرصه‌های مختلف مانند کشاورزی، معدن و صنعت را شامل شود.
وی ادامه داد: ارزآوری، صادرات، اشتغالزایی و خودکفایی از محورهای مهم و مورد توجه در توسعه واحدهای دانش‌بنیان به منظور تحقق شعار سال باشد.
وی با اشاره به اینکه اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است، افزود: اکنون به واسطه خون شهدا، تلاش‌شبانه‌روزی نیروهای مسلح و از جان‌گذشتگی جوانان انقلابی هر روز بر عزت ایران افزوده می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال القای ناکارآمدی نطام در جامعه است و اطلاع‌رسانی از تلاش‌ها و جدی گرفتن جهاد تبیین کوبنده دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

شهرری /

 امام جمعه شهرری گفت: استکبار, سعودی ها و صهیونیست ها تمام تلاش خود را برای فراموش شدن مساله فلسطین در جهان به کار گرفتند اما به هیچ نتیجه ای نرسیدند.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری با اشاره به دیدار رهبرمعظم انقلاب با مسئولان نظام افزود: در این دیدار رهبر معظم انقلاب بیش از ۸۰ دقیقه سخنرانی کردند و ۱۰۰ ها نکته را به مسئولان و مردم یادآور شدند با تاکید بر این محور که مردم به این نظام و خدمات امید داشته باشند.

امام جمعه شهرری به تاکیدات رهبری در زمینه امیددادن به مردم, اشاره و خاطر نشان کرد: امیددادن به مردم تاثیر بسیاری در پیش برد کارها و جلب حمایت آنها دارد و رهبری نیز در این سخنرانی نسبت به مسئولان توصیه های اخلاقی و اجرایی داشتند.

وی یکی از این توصیه ها را مردمی ماندن خواند و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب سفرهای استانی رئیس جمهوری را قوت قلبی برای مردم و مشکل گشا دانستند.

ارومیه /

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسوولان و میران باید خیر و مصلحت مردم را در اولویت برنامه های خود قرار داده و همه تلاش خود را در این زمینه به کار گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار داشت: مجلس و دولت باید هرکدام خطوط خود را حفظ کنند و مجلس از دخالت در امور دولت پرهیز کند.

سیرجان /

 امام جمعه سیرجان در استان کرمان ضمن تاکید بر ضرورت قطع دست دلالان که به تورم دامن زده است گفت: تفاوت قیمت ها در این شهرستان با دیگر نقاط کشور مشهود و سبب گلایه مندی شهروندان شده است.

حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر سیرجان اظهارداشت: دولت و مسئولان از مشکلات اقتصادی، معیشتی و گرانی‌های سرسام‌آور غفلت نکنند و دست واسطه گران و دلالان که بر تورم دامن می زنند باید در سیاست های اقتصادی قطع شود.

وی تاکید کرد: باید در عمل گام‌های اساسی در این زمینه برداشته و مایجتاج مردم و خدمات با قیمت مناسب تامین شود.

قم /

خطیب نماز جمعه قم جهاد تبیین را فریضه بزرگ ملی دانست و گفت: واقعیت‌های کشور با محوریت اولویت‌های مهم با هدف مقابله با سیاه‌نمایی‌های دشمنان دراین عرصه باید مورد توجه باشد و نخبگان و رسانه‌ها در جهاد تبیین نقش مهمی دارند.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه قم در مصلای قدس، در ادامه با اشاره به دیدار اخیر مسئولان کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار تاکید داشتند که همه مشکلات کشور قابل حل بوده و ناامید کردن مردم گناه بزرگی است.

وی ادامه داد: معظم له در این دیدار از اجرا نشدن برخی طرح های کلان اقتصادی مانند اصل ۴۴ انتقاد و نسبت به حمایت از آرمان فلسطین تاکید کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، حوادث اخیر در قدس اشغالی و شهرهای اسراییل را مورد اشاره قرار داد و گفت: با تحرکات اخیر در سرزمین های اشغالی پیروزی نهایی برای فلسطین خواهد بود.

بیرجند /

 امام جمعه موقت بیرجند گفت: جوانان جامعه اسلامی با درک ارزش و کارکرد دین، در مقابل طرح و نقشه شوم دشمنان بیمه خواهند شد بنابراین رسالت سنگین مسوولان فرهنگی صیانت از کارکردهای دین است.

 حجت‌الاسلام محسن مشرفی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند که در مسجد جامع المهدی (عج) برگزار شد، با تاکید بر تبیین کارکردهای دین در قالب‌های مختلف افزود: دشمن در مقابل عنصر دین به‌شدت آسیب‌پذیر است لذا این طراحی‌ها علیه دینداری جامعه اسلامی انجام می‌شود.

وی با اشاره به طراحی‌های دشمن برای از بین بردن غیرت دینی گفت: تاکید پیشوایان اسلام نیز این است که مردم همواره از دین خود حفاظت کنند و همواره بر این مهم باید اهتمام داشت.

گنبدکاووس/

 امام جمعه گنبدکاووس با یادآوری نکاتی از سخنرانی چند روز پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسوولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: ۲۰ توصیه اخلاقی و راهبردی معظم له تکمیل کننده سندچشم انداز توسعه کشور است که باید مورد توجه و عمل مدیران و مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گنبدکاووس افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به‌عنوان یک فرمانده به درستی جهاد تببین را تبیین کردند که باید ابعاد مختلف توصیه‌های معظم له مورد تجزیه و تحلیل و استفاده همگان بالاخص مسوولان و کارگزاران نظام قرار گیرد.

وی، ضرورت مجموعه یا منظومه نگری در تحلیل مسائل و پرهیز از بخشی نگری، اهتمام به مسائل اخلاقی و پرهیز از ترک فعل و مصرف کردن گشایش‌های ارزی در ایجاد یا تکمیل زیرساخت‌های بخش‌های مختلف از جمله راه‌های ارتباطی، آب و مراکز درمانی را از مهمترین توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به کارگزاران و مسوولان نظام دانست و افزود: توجه و عمل به این توصیه‌ها مسیر رشد و تعالی بیش از پیش کشور را فراهم می‌کند.

خرم‌آباد/

 نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: با وجود رودخانه‌های دائمی، فصلی و آبشارها در این استان باید زمینه مدیریت صحیح استفاده از آب انجام شود و نگاه تک بعدی در این زمینه نباید صورت بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم آباد اظهار داشت: امروز کمبود آب در سطح کشور یک چالش جدی است، اما باید با مدیریت صحیح آن را اداره کرد.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان کانون رودخانه های دائمی، فصلی و آبشارهاست تاکید کرد: نگاه تک بعدی به آب لرستان نباید وجود داشته باشد.

قزوین/

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، ارتش جمهوری اسلامی ایران را مظهر قدرت ، اقتدار و امنیت ملی کشور دانست و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حامی مستضتعفان جهان هستند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین افزود: امروز  ارتش مقتدر تر از گذشته برای حمایت از مستضعفان آماده است و در طول هشت سال دفاع مقدس ، ارتش جمهوری اسلامی به وظیفه خود به خوبی عمل کرد و در جبهه جنگ حضور فعال، ایثارگرانه و شجاعانه داشت و شاهد آن نیز خیل عظیم شهیدانی است که تقدیم نظام کرده است.
وی اظهار داشت : ایران اسلامی پرچمدار دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده در جهان است و امروز شاهد هستیم که با گذشت زمان انسجام بین مستضعفان بیشتر شده و مستضعفان در همه جای دنیا یکدیگر را پیدا کرده اند و مقاومت اسلامی که هر روز با قدرت می درخشد نمونه ای از همین انسجام مستضعفان است.

مشهد /

امام جمعه مشهد گفت: دشمن دنبال اختلاف‌افکنی بین ۲ ملت ایران و افغانستان است، در حالیکه ایرانی‌ها و افغانستانی‌ها از یک خون، فرهنگ و نژاد هستند.

آیت الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود: پیش از این افغانستان بخش عمده‌ای از خراسان بزرگ را تشکیل می‌داده و بین ما با افغانستان هیچ دوگانگی وجود نداشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بسیاری از مفاخر ما در علم و فرهنگ از افغانستان هستند، حکیم ابوعلی‌سینا که نمونه‌ جامع از همه علوم است از بلخ افغانستان بوده است و اکنون در زمره مفاخر ایرانی قرار دارد.
علم الهدی ادامه داد: در علم و هنر، فارابی از افغانستان است اما از مفاخر ایران به شمار می‌رود، همچنین حوزه‌های علمیه هنوز پای درس آخوند خراسانی زانو زده‌اند، عالمی که در اصل از هرات افعانستان بوده است.  

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد دوگانگی میان دو ملت ایران و افغانستان است، گفت:  اگر افغانستان را نداشته باشیم، ریشه‌های فرهنگی خود را از دست می دهیم و دشمن همین را می‌خواهد.

شیراز /

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: باید با تقویت تولید و نظارت دقیق بر توزیع، تورم و گرانی را کنترل کرد و جز این راهکار دیگری نمی توان متصور بود.

به گزارش ایرنا، آیت الله لطف الله دژکام، در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: گرانی تابع این دو مساله یعنی تولید و توزیع است و نمی توان در مهار تورم به یکی از این دو مساله توجه کرد و دیگری را کنار گذاشت و نادیده گرفت.
وی ادامه داد: قطعا اگر کالایی که مورد تقاضای مردم و بازار است به میزان نیاز تولید نشود این مساله سبب گرانی خواهد شد، البته برخی اجناس و کالاها مانند محصولات کشاورزی ممکن است در فصلی غیر فصل برداشت آن به دلیل برخی هزینه‌ها از جمله نگهداری در سردخانه با افزایش قیمت معقولی مواجه شود که می تواند طبیعی باشد.
امام جمعه شیراز، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم توجه به مساله تولید در نامگذاری سال گذشته و امسال بیان کرد: چرا وقتی معظم له بر مساله تولید تا این میزان تاکید دارند ما فکر می‌کنیم بدون افزایش تولید می توانیم مشکلات گرانی و تورم و بازار را حل کنیم.

شاهرود /

امام جمعه شاهرود گفت: شفاف سازی و انتشار نام ابربدهکاران بانکی خوب است اما کافی نیست و باید قوه قضاییه برای برخورد با آنان وارد عمل شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلی پیامبر اعظم (ص) درباره انتشار نام بدهکاران بزرگ بانکی کشور اظهار داشت: در حالی که به جوانان برای اعطای چند میلیون تومان وام سختگیری می‌شود، عده‌ای در این کشور به آسانی میلیاردها تومان وام گرفتند و بازپرداخت نکردند و تازه نامشان منتشر شده است.

وی ادامه داد: باید مشخص شود این افراد منابع مالی که متعلق به مردم است را کجا هزینه کردند، در داخل بوده است یا خارج از کشور؟ آن هایی که ۲۰ سال پیش منابع عمومی را به هدر دادند باید پاسخگو باشند.

کرمانشاه /

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: بدنه ارتش از روزهای اول انقلاب اسلامی با ملت بود و از ابتدا هم مورد تایید امام و مقام معظم رهبری قرار گرفت.

آیت الله «مصطفی علما» در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع این شهر افزود: اگر ارتش و سپاه امروز ۲ قدرت بزرگ خاورمیانه هستنند به برکت اسلام و قرآن است.  

وی در ادمه گفت: خارجی ها از زمان مصدق یک کلمه به نفع ما سخن نگفتند. از روز اول انقلاب اسلامی امریکا ما را تحریم کرده است. لذا براساس گفته مقام معظم رهبری کشور معطل مذاکرات و برجام نخواهد شد.  

کرمان /

 امام جمعه کرمان با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر مردمی ماندن مسئولان گفت: این به معنی درک درد مردم، حضور فعال بین آنان، حذف تشریفات زائد و گرفتار حرکت‌های نمایشی نشدن است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان افزود: مردمی بودن مسئولان یعنی برای خدا و از سر اخلاص کار کردن.

وی با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی مناسب مسئولان به مردم خطاب به مدیران اظهارداشت: مسئولان محترم آیا وقتی مراجعه کننده به محل خدمت شما می آید مورد احترام قرار می گیرد یا اینکه هتک حرمت می شود.

بروجرد /

امام جمعه بروجرد گفت: موفقیت‌های بزرگ و نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه برای دشمنان و رژیم صهیونیستی سخت شده و آنها را به انفعال واداشته است.

حجت الاسلام سید "علی حسینی" در جمع نمازگزاران این هفته بروجرد اظهار داشت: امروز علی رغم تمام کارشکنی ها و اقدامات دشمن، نفت ایران با قیمت خوبی به فروش می رسد و این مساله برای دشمنان سخت است.
وی افزود: جمهوری اسلامی از نظر توان تجهیزات و موشکی توانمندی های بالایی دارد که باور آن برای دشمنان سخت است و آنها را به وحشت انداخته است.
امام جمعه بروجرد همچنین گفت: علاوه بر این جمهوری اسلامی و تیم مذاکره کننده  مذاکرات هسته ای آن نیز محکم و در موضع برتر قرار گرفته اند.

خمین /

امام جمعه موقت خمین گفت: اقدامات جهادی و انقلابی بر اساس آرمان‌های انقلاب اسلامی راهبرد برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.

حجت‌الاسلام سید «مهدی هاشمی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خمین، افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی، احتکار و التهابات بازار از مهمترین مسائلی است که مسئولان باید با هدف حمایت از حقوق مردم با مدیریت جهادی انجام دهند.  

خطیب جمعه خمین با اشاره به دیدار مسئولان با رهبر معظم انقلاب، گفت: نعمت فرصت خدمت به مردم، حرکت عمومی دولت در مسیر درست و رضایت از دیپلماسی خارجی محورهای توصیه های مقام معظم رهبری در این دیدار بود که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام هاشمی اضافه کرد: دشمنان نظام در داخل و خارج کشور از طریق فضای مجازی به دنبال توطئه دلسردی مردم نسبت به نظام و دولت هستند، بنابراین مردم باید نسبت به این توطئه دشمن هوشیار باشند.  

اراک /

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت مسیر اجرای سیاست‌های کلی تامین اجتماعی مورد نظر رهبر معظم انقلاب را هموار کند.

آیت‌الله « قربانعلی دری نجف‌آبادی» در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اراک، افزود: سیاست‌های مربوط به تامین اجتماعی که مدت‌ها در مجلس تشخیص مصلحت نظام مورد بحث بود در ۹ محور کلیدی تقدیم رهبر معظم انقلاب شد که ایشان نظرات خود را در این خصوص اعمال و ابلاغ فرموده‌اند.

وی بیان کرد: دولت، مجلس و دستگاه‌های اجرایی باید زمینه‌های تحقق این سیاست‌ها و قوانین مربوطه را فراهم کنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: این سیاست‌ها خیلی وسیع دیده شده و باید از همه ظرفیت‌های موجود در بخش های مختلف کشور برای تحقق آن بهره‌گیری کرد. 

بوشهر/

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: رهبر معظم انقلاب بر مدیریت اقتصادی بدون نفت تاکید بسیاری دارند و باید اقتصاد را به سمت فعالیت‌های دانش بنیان برد.

آیت غلامعلی الله صفایی بوشهری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: تکیه به نفت ما را زیر پوشش شبکه‌های قوی کنترل قیمت و فروش آن قرار داده و آسیب‌پذیر می‌کند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام، گفت: مسئولان پس از پذیرفتن این وظیفه در معرض سئوال مردم و مهمتر از آن خداوند متعال هستند و باید دور از ترس و غرور به شیوه‌ای عمل کنند تا پاسخ خداپسندانه‌ای در قبال اقدامات خود داشته باشند.

قصرشیرین/

 امام جمعه قصرشیرین گفت: سفرهای استانی رییس جمهوری و هیات دولت طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی یک اقدامی اثرگذار و بسیار خوب برای مردمی ماندن این دولت است زیرا مردمی ماندن مهم تر از مردمی بودن است.

حجت الاسلام «صادق صالحی» در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به دیدار مسوولان کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیانات معظم له برای دعوت به اخلاق افزود: باید یک نگاه جمعی و ملی به این مساله باشد تا اثر جمعی و گسترده داشته باشد.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی روند فعلی مذاکرات هسته ای را در کنار ابزار بر ایستادگی تیم مذاکره کننده کشورمان در مقابل زیاده‌خواهی طرف مقابل تایید فرمودند.

برچسب‌ها امام جمعه کرمانشاه بوشهر حرم امام رضا ستاد اقامه نماز کشور امام جمعه اراک نماز جمعه تهران امام جمعه بیرجند امام جمعه خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه بوشهر حرم امام رضا امام جمعه کرمانشاه بوشهر حرم امام رضا ستاد اقامه نماز کشور امام جمعه اراک نماز جمعه تهران امام جمعه بیرجند امام جمعه خرم آباد خطبه های نماز جمعه این هفته نماینده ولی فقیه در استان رهبر معظم انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی اشاره به دیدار مقام معظم رهبری حجت الاسلام سید تامین اجتماعی حجت الاسلام مردمی ماندن امام جمعه دانش بنیان مورد توجه توصیه ها سیاست ها معظم له

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین‌، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در خاطراتش شفاهی شان از حضور در خانه شهید شیرودی و صمیمت او با شهید کشوری می گویند و به شبی اشاره می کنند که امام خمینی فرمان برکناری بنی صدر را می دهد.

کد خبر 847514 منبع: مهر برچسب‌ها شهید - شهدای گمنام امام خمینی خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب ابوالحسن بنی صدر

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم