Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:40:36 GMT

خواب شوم مستکبران به برکت مقاومت اسلامی تعبیر نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۶۴۸۴

خواب شوم مستکبران به برکت مقاومت اسلامی تعبیر نمی‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امیرالمومنین (ع) و با اشاره به عظمت شب‌های قدر اظهار کرد: نمازگزاران و روزه‌داران نباید در این شب‌ها از خود و دیگران غافل باشند و برای طلب از پروردگاه بخیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اهل بیت (ع) برای احیای شب قدر بسیار تاکید دارند، تصریح کرد: روزه داران این شب‌ها را به هیچ بهانه‌ای از جمله بیماری از دست ندهند و اعمال مؤمنان در شب قدر پذیرفته شده است.

امام جمعه کرج با اشاره به روز قدس و با محکوم کردن تحرکات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی بیان کرد: خواب شوم مستکبران علیه ملت‌های مسلمان به برکت مقاومت اسلامی و خون‌های ریخته‌شده مردانی مانند شهید سردار سلیمانی تعبیر نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به زودی جشن پیروزی مستضعفان بر مستکبران عالم گرفته می‌شود، ادامه داد: ترفندها و دشمنی‌های رژیم صهیونیستی امروز دامن این رژیم را گرفته است.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه سیاست رژیم صهیونیستی با مقاومت جوانان فلسطینی با شکست مواجه شده است گفت: وعده الهی در مورد این رژیم نزدیک است و به زودی لکه ننگین بشریت نابود و محو می‌شود.

وی با بیان اینکه روز قدس امسال روزی دیدنی و تماشایی است ادامه داد: به برکت مقاومت اسلامی و ملت مقاوم فلسطین مستکبران عالم دچار عجز و ناتوانی شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به ادامه اقدامات عربستان بر علیه ملت مظلوم یمن گفت: اقدامات و تحرکات این کشور در این هشت سال گذشته جز بی آبرویی چیزی برای عربستان نداشته است و عربستان به دنبال تجزیه یمن برای حفظ نفوذ خود در این کشور است.

وی ادامه داد: مقاومت یمن به فضل پروردگار هوشیار است و در مقابل دشمنان این کشور از کیان خود دفاع می‌کند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به گام نخست در جهت تحقق وعده رئیس جمهور مبنی بر انتشار اسامی بدهکاران بانکی عنوان کرد: شفاف سازی اقدامی بسیار خوب و اثرگذار در جامعه است که باید به دیگر دستگاه‌های حاکمیتی تسری یابد.

وی افزود: اعلام اسامی بدهکاران کلان بانکی اقدامی امیدآفرین و اعتمادساز و در جهت مقابله جلوگیری از سوءاستفاده‌های بعدی است.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه بدهکاران کلان بانکی به مردم و منابع عمومی ظلم کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این اقدامات سبب عدم اعتماد مردم شده است و مهم رفتار و برخورد با این تخلفات از سوی دستگاه قضائی است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی عاجل به مطالبات صنفی برای جلوگیری از هر گونه اتفاقات بعدی از خواست‌های ما از رئیس جمهور است، متذکر شد: اتلاف زمان در رسیدگی به مشکلات صنفی و مطالبات کارمندان و معلمان سبب فضاسازی، ناراضی تراشی و شیطنت توسط عده‌ای می‌شود.

کد خبر 5467565

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله حسینی همدانی شهر کرج نماینده ولی فقیه در البرز بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرد و غبار ماه رمضان 1401 خراسان رضوی هفته هنر انقلاب اسلامی مشهد آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی هنر گرگان ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اقبال لاهوری از تمدن مغرب زمین به ما

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران دوشنبه ۳ فروردین با همراه تعدادی از وزرا از جمله محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عازم پاکستان شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر درباره مناسبات فرهنگی دو ملت ایران و پاکستان، گفت: شاید برای اثبات تقدم ارتباط و دیپلماسی فرهنگی با برخی کشورها نیاز به استدلال، بحث و گفت‌وگو داشته باشیم اما در مورد برخی از حوزه‌های فرهنگی و کشورهای حوزه تمدنی به هیچ استدلالی نیاز نداریم.

وی افزود: با پاکستان به دلیل همگرایی‌های تاریخی، فرهنگی و تمدنی گسترده‌ای که داریم چاره‌ای جز تقدم به تعامل فرهنگی نداریم؛ ما با تعامل فرهنگی با دوستان، برداران و خواهران پاکستانی در صف امت واحده قرار می‌گیریم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه توفیق داریم در شهر اقبال لاهوری قرار داریم و روح فرهنگ ایرانی حاکم است، گفت: به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با پاکستان و مردم این کشور احساس همدلی، همگرایی و وحدت می‌کنیم. اقبال لاهوری از غرب و دل مشغولی‌های تمدن مغرب زمین به ما هشدار و بیدار باش می‌دهد و ما را به بیداری از خواب و رخوت دعوت می‌کند؛ در همین راستا در شعری می‌گوید: از هند و سمرقند و عراق و همدان خیز / از خواب گران خواب گران خواب گران خیز، از خواب گران خیز

اسماعیلی در پایان گفت: با وجود بزرگان، شعرا و حکمایمان امروز بیشترین بستر همدلی و همگرایی را با مردم پاکستان داریم و انشاالله این سفر آغازی دوباره برای ارتباطات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای میان دو کشور بزرگ و مهم در جهان اسلام خواهد بود.

کد خبر 6086562 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت
  • شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • هشدار اقبال لاهوری از تمدن مغرب زمین به ما