Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، محمد طالب‌پور، رئیس بیمارستان سینا، با اشاره به کم شدن تعداد مراجعات کرونایی به بیمارستان سینا گفت: در آمارکلی مراجعات کرونایی به بیمارستان افزایشی رخ نداده است و تعداد بیماران کرونایی ما در چند روز گذشته در حال کاهش بوده است.

وی ادامه داد: با رصد دقیق میزان مراجعات سرپایی و بستری بیمارستان، آمار کلی تعداد بیماران ما بعد از تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان به اوج خود نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار جزیی بیمارستان مربوط به بیماران خاص می‌شود که به طور مثال در آمار مراجعه کنندگان اورژانس دو شب گذشته بیمارستان تفاوتی رخ نداده است و ما فقط دو بیمارخاص داشتیم که نیاز به آی‌سی‌یو داشتند.

رییس بیمارستان سینا اضافه کرد: آمار کلی بیمارستان به این شرح است که تعداد کل تخت‌های ما ۴۵۰ تخت است درحالیکه تعداد کل بیماران بستری ما ۳۶۶ نفر است. در بخش ریه هم تعداد بیماران ما افزایشی نداشته است و مطابق همان روال عادی قبل است.

رئیس بیمارستان سینا با تاکید بر اینکه در دو شب گذشته آمار کرونای ما تقریبا در حد صفر بوده است، اظهار داشت: در دو شب گذشته هیچگونه مراجعه‌ای از بیماران کرونایی نداشته‌ایم در حالیکه در دوران اوج کرونا هر روز تعداد ۱۵۰ تا ۱۶۰ نفر مراجعه‌کننده داشتیم. در حال حاضر ما در کل تعداد ۱۵ مریض کووید-۱۹ بستری داریم که در مقایسه با اوج پیک پنجم و ششم که به ترتیب ۲۴۰ و ۸۰ بیمار بستری داشتیم، آمار بسیار کمتری است.

طالب‌پور در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر ما افزایشی در روند مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان‌مان ندیده‌ایم درنتیجه هنوز برای قضاوت درباره زمان آغاز پیک هفتم کرونا زود است زیرا ما نشانه‌های روشن و مشخصی از این مسئله تا به حال ندیده‌ایم و با کاهش تعداد بیماران کرونایی، به جز بخش اورژانس در حال بستن سایر بخش‌های کرونا هستیم بنابراین باتوجه به شرایط باثبات فعلی، نمی‌توان گفت چه زمان باید منتظر آغاز پیک بعدی کرونا در کشور باشیم.

کد خبر 669981 برچسب‌ها كروناويروس خبر مهم كرونا در ايران تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس خبر مهم كرونا در ايران تهران بیماران کرونایی بیمارستان سینا تعداد بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدحسین سرمست در حاشیه بازدید دادستان مرکز خوزستان از مجموعه چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز که امروز با هدف بررسی ظرفیت‌های موجود در اهواز به منظور توسعه و ایجاد یک بیمارستان ویژه چشم پزشکی انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود 350 تا 400 بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند و بیش از 30 عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

 وی افزود: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

در این بازدید، گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه چشم‌پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه شد.

صادق جعفری چگنی دادستان مرکز خوزستان نیز با ابراز خرسندی از ظرفیت‌های موجود در چشم پزشکی اهواز، بر لزوم حمایت از این حوزه تاکید و دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشگاه، این موضوع به صورت ویژه دنبال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد