Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح، امام جمعه شهرضا، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به قانون‌گریزی انسان اظهار داشت: قانون‌گریزی جامعه را مختل می‌کند، در مقابل قوانین الهی و هر قانونی که به نفع انسان و جامعه است باید تبعیت لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به گرامی‌داشت روز ارتش گفت: روزهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از برنامه‌های منافقان و گروهک‌های وابسته انحلال ارتش بود و با بهانه‌های مختلف آن را در بین مردم ترویج می‌دادند، اما حضرت امام(ره) با پیام بسیار مهمی که صادر کردند روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری و این توطئه را خنثی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح با بیان اینکه یک جوان منحرف تکفیری در روز روشن به ۳ نفر طلبه که هیچ مسؤولیتی نداشتند حمله می‌کند، ادامه داد: پیام این حادثه این است که همه باید به این نکته برسیم که آن چیزی که دشمن در باب اعتقادات از آن می‌ترسد، روحانیت شیعه است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه مرزداران واقعی عقیدتی مردم، روحانیون هستند که دشمن آن‌ها را هدف قرار می‌دهد، اضافه کرد: دشمن از اول انقلاب این موضوع را فهمیده و ۲ ماه بعد از پیروزی انقلاب دشمن شهید مطهری را هدف قرار می‌دهد، چون باور کرده بود فکر شهید مطهری یک فکر صحیح است.

وی با بیان اینکه دشمن از تبلیغ دین می‌ترسد و شهادت برای روحانیت شیعه یک افتخار است، افزود: اگر دشمن می‌خواهد روحانیت را ترور شخصیتی و فیزیکی کند باید با زبان و قلم‌مان در میدان دشمن قدم برنداریم؛ در طول ۴۰ سال گذشته انقلاب روحانیت کارنامه درخشانی بر جای گذاشته است؛ اگر روحانیت شیعه دست اندرکار باشد، امید مردم بیشتر می‌شود.

صالح تصریح کرد: روحانیون شهرضا که هر کدام سمتی داشتند، از امتیازی استفاده نکردند؛ چه بسیار افرادی که با شعار محرومان و فقرا و مستضعفان آمدند و رأی مردم را گرفتند و از این شهر رفتند و ثروت‌های کلانی کسب کردند.

امام جمعه شهرضا با تقدیر از همفکری مسؤولان شهر گفت: با این همفکری و همدلی مشکلات اصلی شهر در حال برطرف شدن است، به ویژه در رابطه با طرح تفصیلی شهر، بسیار کار پیش رفته و در آستانه نهایی شدن است تا بسیاری از مشکلات مردم برای ساخت و ساز برطرف شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه شهرضا طرح تفصیلی شهرضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است

به گزارش خبرنگا مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه پردیس گفت: موضوع اصلی در عملیات «وعده صادق» تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده نیست، مهم اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است.

وی با اشاره به منویات رهبری، اظهار کرد: امروز در دنیا، چالش‌های رسانه‌ای بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن تأثیر گذار است.

امام جمعه پردیس افزود: امروز امپراطوری های دنیا در حال شکست خوردن است، حضور رسانه ای دشمن در حال متلاشی شدن است و آن طور که دشمن می‌خواهد روایت‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: امروز حصر شکسته شده و شاهد هستیم که تظاهرات ۱۰۰ هزار نفری در مسئله فلسطین در غرب به ویژه آمریکا به راه می‌افتد.

امام جمعه پردیس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به شعار سال اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در جهش تولید بسیار اهمیت دارد، تولید، حیثیت و شخصیت یک ملّت است و مشارکت مردم در جهش تولید این حیثیت ایران را حفظ خواهد کرد.

کد خبر 6089074

دیگر خبرها

  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است