Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عابد حقدادی» عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دیدار روز دوشنبه ۲۹ فروردین‌ماه جاری در استادیوم ورزشی امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب این بازی اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: اصلاحات مورد نیاز در آبخوری‌ها، سرویس‌های بهداشتی، دوربین‌های مدار بسته، نور محوطه و پارکینگ‌ها و نور داخل استادیوم صورت گرفته و رفع ایرادات انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: ظرفیت تعیین شده برای حضور تماشاگران در این بازی و ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، ۳۰ درصد است، که با توجه به نشست‌های برگزار شده  و نظر مساعد کمیته امنیت ورزش استان مرکزی، پس از تصویب در شورای تامین شهرستان اراک، باشگاه آلومینیوم سازی مکلف است نسبت به فروش بلیت‌ها با سقف تعیین شده و ظرفیتی که سازمان لیگ اعلام کرده، اقدام کند.

حقدادی اظهار داشت: تلاش شده برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد تا مردم، فوتبال دوستان و اهالی ورزش بدون دغدغه با حضور پرشور خود در استادیوم امام خمینی (ره) به عنوان یار دوازدهم تشویق کننده تیم شهر خود باشند.

وی تصریح کرد: امید است شاهد حضور این تیم و موفقیت آن در نیمه نهایی و پس از آن در فینال جام حذفی باشیم و برای نخستین بار در عرصه فوتبال ایران، تیم فوتبال آلومینیوم سازی اراک تاریخ ساز شود.

حقدادی اظهار داشت:  نخستین بار است که در تاریخ ورزش استان مرکزی، نماینده فوتبال استان به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کرده و امید است که این تیم فینالیست و قهرمان جام شود.

وی عنوان کرد: با غیرت و تلاشی که بازیکنان تیم آلومینیوم‌سازی اراک دارند، این اتفاق دور از دسترس نیست و میسر می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: آنچه وظیفه اداره کل تربیت بدنی استان است با هماهنگی و همکاری مجموعه‌های دستگاه‌های انتظامی و  امنیتی، استانداری مرکزی، هیات فوتبال و بخش‌های دیگر مانند راهداری، پلیس راهور، شهرداری و دستگاه‌های خدمت رسان است، در دستور کار قرار دارد.

حقدادی گفت: ظرفیت ورزشگاه‌محدود است و تلاش می‌شود تا این بازی به صورت زنده در چندین پارک اراک نیز پخش شود.

وی بیان کرد: از هوادارات انتظار می‌رود در صورتی که موفق به تهیه بلیت نشدند، از مراجعه به ورزشگاه خودداری کنند و با استفاده از گیرنده‌های خانگی بازی را تماشا کنند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی دست به کار بزرگی زد و مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی مقابل دست یافت.

تیم آلومینیوم اراک روز دوشنبه، ۲۹ فروردین ماه  از ساعت 20 و 30 دقیقه در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشورمان، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، به مصاف تیم فوتبال خلیج‌فارس ماهشهر می‌رود.

برچسب‌ها فوتبال اراک استان مرکزی وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اراک استان مرکزی فوتبال اراک استان مرکزی وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک استان مرکزی امام خمینی نیمه نهایی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»

اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر» واکاوی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «فوتبال برتر» امشب با بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

بازیکنان و سرمربی تیم ملی فوتسال بعد قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌ها، مهمان امشب برنامه خواهند بود.

«فوتبال برتر»؛ دوشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد